کدام برنامه یا تجمع باعث شد کرونا در کاخ سفید شایع شود؟

سیاسی/ بین الملل 5f79a6960ab9f_2020-10-04_14-10 در حالی که همچنان گمانه‌زنی‌ درباره منشا انتشار کرونا در کاخ سفید ادامه دارد، گفته می‌شود مراسم اعلام نامزدی قاضی «ایمی بارت» از سوی ترامپ که هیچ‌یک از پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده بود، احتمالاً نقطه آغاز بوده است.

یک مقام ارشد دولت ترامپ در گفت‌وگو با «سی‌ان‌ان» اعلام کرد احتمالاً منشا ابتلای خوشه‌ای مقامات کاخ سفید و مقامات ارشد جمهوری‌خواه، مراسم اعلام نامزدی «ایمی بارت» از سوی ترامپ در رز گاردن کاخ سفید بوده است.

این مقام گفت: به نظر می‌رسد شیوع احتمالاً از مراسم اعلام گزینه نامزدی قضاوت دیوان عالی آمریکا در هفته گذشته نشأت گرفته است. ممکن است از هیل آمده باشد. نگرانی اصلی بعدی تامین امنیت کاپیتال هیل (ساختمان کنگره آمریکا) و محافظت از قانون‌گذاران است.

در مراسم ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) دستیاران و متحدان ارشد کاخ سفید، اعضای کابینه ترامپ، قانون‌گذاران جمهوری‌خواه و دوستان و اعضای خانواده ایمی بارت که آزمایشش منفی شده حضور داشتند. مشخص شده که بارت و همسرش پیش‌تر به این بیماری مبتلا شده و هر دو بهبود یافته بودند.

گرچه این مراسم در فضای باز برگزار شد اما میهمانان در فضاهای بسته کاخ سفید هم حضور یافتند و در تصاویر منتشر شده از این مراسم، دیده می‌شود که حضار ماسک به صورت ندارند و فاصله اجتماعی هم رعایت نمی‌شود.

جدیدترین مقام کاخ سفید که به کرونا مبتلا شده، «نیکلاس لونا» دستیار نزدیک دونالد ترامپ است که روز و شب او را همراهی می‌کند و وظایفش طیف گسترده‌ای از آماده کردن متن سخنرانی‌ها و رسیدگی به اوراق رئیس‌جمهور تا هماهنگ کردن تعاملات و حتی مسائل شخصی وی را دربر می‌گیرد.

روز جمعه، تست کرونای ترامپ و همسرش ملانیا، مثبت اعلام شد و پس از آن نیز گزارش‌هایی از ابتلای دستکم ۹ تن از کارکنان و خبرنگاران و نمایندگان کنگره که در کاخ سفید حضور داشتند نیز مورد تأیید قرار گرفت.

بامداد شنبه رسانه‌های آمریکایی از انتقال رئیس‌جمهور آمریکا به بیمارستان نظامی «والتر رید» خبر دادند و اعلام کردند روند درمان وی در این بیمارستان آغاز شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حمله به خبرنگار زن صداوسیما در بازار میوه و تره بار!/ ویدئو

ی اکتبر 4 , 2020
خبرنگار زن صداوسیما در بازار میوه و تره بار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000