نظرسنجی ها نشان می دهد که مناظره اول چندان سودی برای ترامپ نداشته است

سیاسی/ بین الملل 5f7989f8c3f2f_2020-10-04_12-08 بلومبرگ نوشت: نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند که مناظره سه‌شنبه گذشته، سودی برای ترامپ نداشته است.

این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که در پنسیلوانیا، بایدن ۴۹ درصد و ترامپ ۴۲ درصد و در فلوریدا هم بایدن ۴۷درصد در مقابل ۴۲ درصدِ ترامپ از حمایت واجدین شرایط رای برخوردارند. این نشان می‌دهد که مناظره اول تاثیر چندانی روی حمایت از ترامپ در این دو ایالت بسیار مهم نداشته است. این درحالی است که تنها ۲۲ درصد از واجدان شرایط رای دهی در پنسیلوانیا و فلوریدا معتقدند ترامپ برنده مناظره اول بوده است.

این درحالی است که ترامپ هم‌اکنون به کووید۱۹ دچار شده و کل برنامه ستاد انتخاباتی او متوقف شده است. ستاد انتخاباتی ترامپ به شدت نگران است که روند بهبودی ترامپ کند پیش رود و این موضوع تاثیر منفی روی عملکرد وی در انتخابات سوم نوامبر داشته باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جلوی تضییع حقوق فوتبال ایران را بگیرید

ی اکتبر 4 , 2020
سیاسی/ مجلس عضو هیئت رئیسه مجلس از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خواست با استفاده از دیپلماسی ورزشی، با اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت شش ماهه مهاجم پرسپولیس برخورد کرده و جلوی تضییع حقوق فوتبال ایران را بگیرند. حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در پیامی با اشاره به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000