ارمنستان سفیرش را از اسرائیل فراخواند

سیاسی/ بین الملل 5f7866b239b79_5f7866b239b7c وزارت امور خارجه ارمنستان از فراخواندن سفیر این کشور از سرزمین‌های اشغالی به منظور انجام رایزنی در واکنش به معاملات تسلیحاتی رژیم صهیونیستی با جمهوری آذربایجان خبر داده است.

جمهوری آذربایجان اخیرا تایید کرده که در جنگش با نیروهای ارمنستانی بر سر ناگورنو-قره باغ از تسلیحات ساخت اسرائیل استفاده کرده است.

آنا نقدالیان، سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان ضمن اعتراض به صادرات تسلیحات رژیم صهیونیستی اظهار کرد، "سبک کاری اسرائیل غیرقابل قبول است. این وزارتخانه مجبور است سفیرش را از اسرائیل فرابخواند."

وزارت امور خارجه اسرائیل به درخواست خبرگزاری رویترز برای اظهار نظر درباره این خبر پاسخ نداده است.

یک سخنگوی وزارت جنگ اسرائیل هم از اظهارنظر در پاسخ به درخواست رویترز برای صحبت در خصوص جزئیات فروش تسلیحات به جمهوری آذربایجان خودداری کرد.

انستیتوی پژوهش صلح بین‌الملل استکهلم که یک اندیشکده مطرح در حوزه جنگ و تسلیحات است عنوان کرده که رژیم صهیونیستی در فاصله ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۹ نزدیک به ۸۲۵ میلیون دلار تسلیحات به جمهوری آذربایجان صادر کرده است و از جمله این تسلیحات صادر شده پهپاد، مهمات رهگیری کننده اهداف، موشکهای ضد تانک و سیستم موشکی زمین به هوا بوده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترامپ درباره ابتلایش به کرونا دروغ گفته است!

ش اکتبر 3 , 2020
سیاسی/ بین الملل مستندساز مشهور آمریکایی در پستی در فیسبوک در واکنش به خبر ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کووید۱۹ ادعا کرد که رئیس جمهور آمریکا در مورد ابتلایش به کروناویروس جدید "دروغ" گفته است. مایکل مور ۶۶ ساله با رد خبر بستری شدن دونالد ترامپ در بیمارستان به خاطر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000