اولین تصویر از جیم کری در نقش جو بایدن

5f7815e81e8c9_5f7815e81e8cb جیم کری و مایا رودولف در فصل چهل و ششم «اجرای زنده شنبه‌شب» نقش بایدن و کاملا هریس را بازی می‌کنند.

جیم کری در فصل جدید «اجرای زنده شب» در نقش جو بایدن رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ حاضر خواهد شد.

براساس آنچه کانال تلگرامی سینمادیلی نوشته است، در تیزر کوتاهی که شبکه‌ی ان‌بی‌سی برای «اجرای زنده شنبه‌شب» منتشر کرده،‌ جیم کری و مایا رودولف در نقش جو بایدن نامزد حزب دمکرات ریاست جمهوری و کاملا هریس معاون او دیده می‌شوند. کری اولین بار شنبه ۳ اکتبر در این نقش ظاهر خواهد شد. کریس راک مجری این اپیزود و مگان دی استالین خواننده مهمان آن است.

عوامل «اجرای زنده شنبه‌شب» در حین پاندمی چند اپیزود به صورت مجازی تولید کردند، اما اپیزود شنبه‌شب آینده در استودیوهای منهتن ان‌بی‌سی فیلمبرداری خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همکاری نیروی هوایی ارتش با گروه سایپا در ساخت موتور و قطعات الكترونيک/ برنامه آينده سايپا در تولید خودروهای باکیفیت و جدید، امیدبخش و اعتمادآفرين است/ تحريم را با همكاري مشترك شكست خواهيم داد

ش اکتبر 3 , 2020
فرمانده نيروی هوايی ارتش جمهوري اسلامي ايران در بازديد از گروه خودروسازی سايپا گفت: برنامه آينده گروه سايپا در زمينه توليد خودروهای باکیفیت، متنوع و جديد، امیدبخش و اعتمادآفرين است. امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده گفت: حضور و بازديد از مجموعه گروه خودروسازي سايپا به منظور شناسايیِ ظرفيت‌ها و بررسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000