واکنش اوباما به کرونایی شدن ترامپ

سیاسی/ بین الملل 5f77b6c811ca1_5f77b6c811ca3 رییس‌جمهوری پیشین آمریکا برای دونالد ترامپ و همسرش که به کرونا مبتلا شده‌اند، آرزوی بهبودی کرد.

باراک اوباما در یک سخنرانی در فضای مجازی بیان کرد: هرچند ما در میانه یک نبرد سیاسی بزرگ قرار داریم و این نبرد را کاملاً جدی گرفته‌ایم اما همچنین مایلیم برای رییس‌جمهوری ایالات متحده و بانوی اول آرزوی بهبودی داشته باشیم.

او ادامه داد: من و همسرم امید داریم که آنها و سایر افرادی که در کشور درگیر کووید-19 شده‌اند، مراقبت‌های درمانی مورد نیازشان را دریافت کنند و در مسیر بهبودی سریع باشند.

اوباما تأکید کرد: به نظرم برای همه ما مهم است که به خاطر داشته باشیم حتی زمانی که در میانه مبارزات بزرگ سیاسی هستیم، همه ما آمریکایی و انسان هستیم و می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه سالم هستند.

کاملا هریس، نامزد دموکرات‌ها برای معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا نیز در سخنرانی خود برای ترامپ و همسرش آرزوی بهبودی کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تهران یک هفته تعطیل شود

ش اکتبر 3 , 2020
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای برخی مشاغل تهران با هدف مهار کرونا در پایتخت شد. علیرضا زالی طی نامه‌ای، به استاندار تهران، خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته‌ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000