هنگام خروج از خانه در دوران کرونا حتما این ۵ وسیله را همراه داشته باشید

5f7787944a0af_2020-10-02_23-33

جلوگیری از انتقال ویروس کرونا مهمترین دغدغه امروز ماست که برای تحقق آن باید ابزار مناسب همراه خود داشته باشیم.

پس از محدودیت‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا تحمیل شد و مردم مجبور به بقای در منزل شدند، بسیاری از مردم مجبور هستند به محل کار خود بروند یا کودکان باید در مدارس حاضر شوند و یا اینکه برای تهیه مایحتاج ضروری نیاز به خروج از منزل دارند.

کیف، کلیدها، تلفن همراه و… از جمله وسایلی هستند که غالباً هنگام خروج از منزل همراه خود داریم و در ایام کرونا تمیز کردن آن‌ها دغدغه مهمی است.
هنگامی که افراد برای رفتن به سرکار و صحبت کردن با همکاران به صورت رو در رو و نیز حضور در جلسات آماده می‌شوند، باید همیشه محتاط باشند تا از خطر ابتلا به ویروس کرونا بکاهند.
بسیاری از افراد در این روز‌ها هنگام خروج از منزل ماسک و اسپری ضدعفونی کننده را هم به وسایل همراه خود اضافه کرده‌اند، اما ممکن است این وسایل برای حفظ سلامت شما کافی نباشد. از این رو وبسایت "hello" وسایل جدیدی را معرفی کرده است که می‌تواند به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کمک کند و باید همیشه آنها را در کیف خود به همراه داشته باشید که در ادامه با این وسایل آشنا می‌شوید.
محافظ ماسک
داشتن یک محافظ برای قرار دادن ماسک داخل آن هنگام گذاشتن در کیف یا روی میز محل کار وسیله‌ای ضروری است و باید حتماً همراه خود داشته باشید.

۵ وسیله ضروری که هنگام خروج از منزل در زمان کرونا باید همراه خود داشته باشید

ضد عفونی کننده دست با رایحه‌های جذاب
داشتن ضد عفونی کننده دست به ویژه ژل ضدباکتریال با رایحه‌های جذاب بسیار ضروری است؛ چراکه ثابت شده این ژل‌ها می‌توانند ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌ها را از بین ببرند و رایحه‌های متنوعی دارند.

۵ وسیله ضروری که هنگام خروج از منزل در زمان کرونا باید همراه خود داشته باشید

کرم دست و صورت
شستن زیادی دست‌ها باعث خشکی پوست آن می‌شود؛ بنابراین باید همیشه همراه خود کرم دست و صورت داشته باشیم تا اگر پوستمان آسیب دید و خشک شد آن را ترمیم کنیم.

۵ وسیله ضروری که هنگام خروج از منزل در زمان کرونا باید همراه خود داشته باشید

وسیله‌ای برای باز کردن در‌ها بدون تماس
به هر میزان که بتوانیم سطوح مختلف را کمتر لمس کنیم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بهتر است. این ابزار‌ها از آلیاژ روی ساخته شده‌اند که می‌توانند میکروارگانیسم‌ها را در عرض چند ساعت کم کنند یا از بین ببرند. همچنین از آنجایی که این ابزار‌ها لمسی هستند می‌توان از آن‌ها برای تلفن همراه نیز استفاده کرد.

۵ وسیله ضروری که هنگام خروج از منزل در زمان کرونا باید همراه خود داشته باشید

بطری آب با فیلتر داخلی
در بازار بطری آب با فیلتر داخلی که با استفاده از فناوری پیشرفته led آب را هنگام حرکت تصفیه می‌کند، موجود است. این بطری‌ها با یک باطری قابل شارژ کار می‌کنند و کاملاً عاری از مواد شیمیایی هستند.
۵ وسیله ضروری که هنگام خروج از منزل در زمان کرونا باید همراه خود داشته باشیدbadoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نامه معاون پارلمانی روحانی به جهانگیری درباره کاهش جمعیت

ج اکتبر 2 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با نگارش نامه‌ای نگرانی‌های موجود در حوزه کاهش جمعیت کشور را یادآوری کرد. ‌حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در معرض هشدارهای جهانی نسبت به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000