تخریب دو خانه در خداآفرین با اصابت خمپاره نیروهای آذربایجان و ارمنستان

سیاسی/ سیاست داخلی 5f75c09c370f8_2020-10-01_15-12 فرماندار شهرستان خداآفرین از تخریب ۲ واحد مسکونی بر اثر اصابت خمپاره به روستایی در این شهرستان در درگیری نیروهای نظامی جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان خبر داد.

علی امیری‌راد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، ساعت ۱۲ ظهر امروز ۵ گلوله خمپاره‌ کاتیوشا به روستای پرویزخانلو در شهرستان خداآفرین در آذربایجان شرقی اصابت کرد که ۲ گلوله از این خمپاره‌ها به ۲ واحد مسکونی خورد و خسارت‌هایی به بار آورد. در این ماجرا یک کودک شش ساله جراحت بسیار جزئی دید و به مرکز درمانی منتقل شد. خوشبختانه حادثه خسارت جانی نداشته است.

فرماندار شهرستان خداآفرین در پایان سخنانش با اشاره به اینکه جزئیات حادثه به استانداری آذربایجان شرقی، معاونت سیاسی امنیتی استاندار و شورای تامین استان اطلاع داده شده، گفت: فرمانده تیپ مرند، ارتش و سپاه در منطقه حضور دارند و در حال بررسی اوضاع هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کرونا فرصت‌طلب است، بهداشت را جدی بگیرید

پ اکتبر 1 , 2020
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین وضعیت کرونا در فارس را تشریح و خاطرنشان کرد که از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۹۹۱ نفر در فارس بر اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. دکتر سید روح الله حسینی پنجشنبه ۱۰ مهر در جلسه اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000