تونل وحشت تهران نوسازی شد

5f757ad73344c_5f757ad733450 وزیر راه و شهرسازی از نوسازی گالری امامزاده هاشم (ع) در محور هراز با عنوان «تونل وحشت» یاد کرد و گفت: این سازه جاده‌ای نوسازی و بهسازی شده است.

محمد اسلامی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری استان تهران که صبح امروز ۱۰ مهرماه در آسایشگاه سالمندان کهریزک و به مناسبت گرامیداشت روز سالمند برگزار شد، اظهار داشت: من به شدت از وضعیت راه‌های استان تهران شاکی بودم و مرتباً از رئیس سازمان راهداری و مدیرکل راهداری استان تهران پیگیر وضعیت راه‌های این استان بودم.

وی ادامه داد: این حجم بزرگ تردد در استان تهران هم نیازمند گسترش ظرفیت و هم بهسازی راه‌های موجود بود؛ بنابراین پروژه‌های راهداری استان تهران که امروز با ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد، در دو بخش بهسازی راه‌ها و توسعه راه جدید انجام شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در بخش ساخت راه‌های جدید در سال‌های اخیر در استان تهران توانسته‌ایم آزادراه تهران شمال، آزادراه همت کرج، تعریض محور فیروزکوه و چالوس، آزادراه کنارگذر جنوبی تهران که تا پایان امسال با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد را احداث کنیم.

اسلامی یادآور شد: در بخش بهسازی راه‌ها نیز تقاطع‌های غیرهمسطح، پل‌های جاده‌ای مانند تقاطع غیرهمسطح شهر قدس، شهرک واوان و بهسازی جاده هراز امروز افتتاح می‌شود.

وی به وضعیت محور امامزاده هاشم اشاره کرد و گفت: گالری امامزاده هاشم (ع) در محور هراز شبیه تونل وحشت و عمر آن به پایان رسیده بود که با همت سازمان راهداری نوسازی شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تصویری متفاوت از موشک‌های بالستیک تازه به نمایش درآمده ایران

پ اکتبر 1 , 2020
سیاسی/ دفاعی «کلاهک بارانی» موشک‌های بالستیک ایران برای اولین بار به نمایش درآمد. «کلاهک بارانی» موشک‌های بالستیک ایران برای اولین بار در نمایشگاه دائمی دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه به نمایش درآمد.در صورت جدا شونده نبودن سرجنگی موشک، وجود قابلیت هدایت و تصحیح مسیر برای کلاهک بستگی به خود موشک دارد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000