واکسن کرونای یک شرکت برای بیماران سالمند جواب داده است

5f7454eda03d6_5f7454eda03d8

یک شرکت آمریکایی تولید دارو اعلام کرد واکسنی که تولید کرده روی بیماران به خصوص سالمندان جواب داده است.

شرکت داروسازی مدرنا اعلام کرده واکسنی که برای کرونا توسعه داده، شروع به تولید آنتی بادی در بدن بیماران سالمند کرده و این آنتی‌بادی اثراتی نظیر آنچه در بدن جوانان دیده شده، روی بدن سالمندان نیز نشان داده است. این تحقیقات که نتایج آن در نشریه پزشکی نیوانگلند نیز منتشر شده حاکی از پیشرفت مناسبی در موضوع ایمنی بخشیدن به سالمندان در برابر کرونا محسوب می‌شود چرا که عمده قربانیان کووید۱۹ در آمریکا و جهان را سالمندان تشکیل می‌دهند.

به گزارش رویترز، مدرنا می‌گوید در فاز یک آزمایش واکسن کرونا، دوزهای ۲۵ و ۱۰۰ گرمی واکسن را به ۴۰ داوطلب ۵۶ تا ۷۱ ساله تزریق کرده و نشانه‌های مثبتی از تولید آنتی بادی دریافت کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازدید رسانه‌ای حزب‌الله از تاسیسات مورد ادعای نتانیاهو

چ سپتامبر 30 , 2020
سیاسی/ بین الملل حزب‌الله لبنان برای اثبات دروغگویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که ادعا کرد حزب‌الله در منطقه "الجناح – الاوزاعی" بیروت انبار تسلیحات دارد، یک بازدید رسانه‌ای از این منطقه ترتیب داد. محمد عفیف، مسوول روابط رسانه‌ای حزب‌الله در سخنرانی خود در این بازدید گفت: این بازدید آشکار می‌کند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000