ثروتمندان عربستانی به دنبال کسب تابعیت دوم

سیاسی/ بین الملل 5f7319911e0e8_5f7319911e0ea در پی سرکوب ثروتمندان سعودی و بازداشت آنها در سال ۲۰۱۷ در هتل ریتز کارلتون، پایگاه خبری المانیتور در گزارشی از روی آوردن این ثروتمندان به اخذ تابعیت دوم خبر داد.

یک وکیل مدافع کانادایی در این گزارش می‌گوید مشتریانی دارد که از حادثه ریتز کارلتون گریخته‌اند و به این فکر افتاده‌اند که تابعیت دوم بگیرند.

این وکیل کانادایی که از دهه ۹۰ با خانواده‌های ثروتمند کشورهای حوزه خلیج فارس در ارتباط است، می‌گوید، زمانی فردی دنبال توصیه و پیشنهاد حقوقی است که واقعا جانش در خطر باشد.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در سال ۲۰۱۷ با به راه انداختن کمپین مبارزه با فساد تعدادی از شاهزاده‌ها، بازرگانان معروف این کشور را در هتل ریتز کارلتون بازداشت کرد.

مقامات سعودی این بازداشتی‌ها را تحت فشار قرار داده و ۱۰۶ میلیارد دلار از دارایی آنها را مصادره کردند؛ با این ادعا که آنها این سرمایه را از اموال دولت به دست آورده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

احتمالا بیش از ۵۰ درصد خانوارهای ایرانی به زیر خط استاندارد "درآمد- هزینه" رسیده‌اند

س سپتامبر 29 , 2020
یک استاد اقتصاد دانشگاه خوارزمی بیان کرد: آمار ۱۳۹۴ مبنی بر آنکه ۳۸ درصد خانوارهای ایرانی زیر خط استاندارد "درآمد- هزینه" قرار دارند، اکنون به بالای ۵۰ درصد رسیده است. وحید شقاقی شهری اظهار داشت: در سال ۱۳۹۴ گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد "درآمد- هزینه" ۳۸ درصد خانوارهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000