تشکیل کمیته مقابله با کرونا در تهران برای افزایش محدودیت ها/ کارکنان بدون ماسک به تخلفات اداری معرفی می‌شوند

5f72b88d306f7_5f72b88d306fb

معاون منابع انسانی استانداری تهران درباره اعمال محدودیت‌های کرونایی در پایتخت توضیح داد.

غلامرضا عباس پاشا با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر لزوم ایجاد محدودیت‌های بیشتر در پایتخت برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: به زودی کمیته ستاد کرونا استان تهران تشکیل می‌شود و با بررسی پیشنهادات ارائه شده، تصمیم نهایی را می‌گیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران افزود: پیشنهاد و تاکید ما این است که فعالیت کارکنان به صورت دورکاری باشد و تنها از یک سوم ظرفیت کارکنان استفاده شود.

وی اظهار کرد: استفاده کارکنان و ارباب رجوع‌ها از ماسک جدی‌تر اعمال می‌شود و کارکنانی که از ماسک استفاده نکنند، به تخلفات اداری معرفی می‌شوند و به ارباب رجوع هم در صورت نداشتن ماسک خدمات نمی‌دهیم.

عباس پاشا در پایان اظهار کرد: این کمیته متشکل از دکتر زالی رئیس ستاد کرونا استان تهران، محسنی بند پی استاندار تهران و یک نفر نماینده از هر یک از قوای سه گانه است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کرونا، جنگ جهانی سوم است/ متاسف می‌شوم وقتی صف‌های صرافی‌ها را شلوغ می‌بینم/ قراربود ستاره، نقش خواهرم در "خاک سرخ" را بازی کند

س سپتامبر 29 , 2020
خانم بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: از نظر من حضور کرونا، مانند جنگ جهانی سوم است. لاله اسکندری در گفت‌وگو با برنامه سرنا به همه‌گیری کرونا اشاره و اظهار کرد: متأسفانه کرونا مانند یک دشمن نامرئی است و در روزهای نخست، شوک شدیدی را تجربه کردیم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000