انتقاد مادورو از تحریم‌ها علیه کشورهایی از جمله ایران و ونزوئلا

سیاسی/ بین الملل 5f72c7e8d9281_5f72c7e8d9284 رئیس جمهور ونزوئلا ضمن انتقاد از رویکردهای خصومت‌آمیز علیه کشورهایی از جمله ایران و ونزوئلا، خواستار پایان «آزارهای مجرمانه و محاصره» شد.

نیکولاس مادورو در پیامی توییتری نوشت: کوبا، نیکاراگوئه، سوریه، ایران، ونزوئلا و دیگر کشورهای دوست و برادر حق به کار بستن اراده خود و صلح را دارند.
او در ادامه نوشت: ما ملت‌هایی مستقل و آزاد هستیم که خواستار پایان یافتن آزار مجرمانه و محاصره ای هستیم که پیشرفت مردم‌مان را تهدید می کند.

اظهارات مادورو در پی این مطرح می شود که کشورهای ایران و ونزوئلا تحت تحریم های اقتصادی آمریکا هستند. اخیرا نیز دولت آمریکا به دلیل تداوم روابط کاراکاس و تهران، مادورو را مورد تحریم قرار داد.
انتهای پیام

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حمله کیهان به یک نشریه عرب و برخی رسانه های داخلی

س سپتامبر 29 , 2020
روزنامه کویتی الجریده مدعی شده ایران و دولت ترامپ در عمان در حال مذاکرات محرمانه هستند و این موضوع موجب اعتراض روزنامه‌ کیهان شده است. روزنامه ‌کیهان نوشت: اخیراً روزنامه کویتی الجریده که بارها اخبار صد درصد دروغ را منتشر کرده، مدعی شد ایران و دولت ترامپ در عمان در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000