تبدیل دورریز سبزیجات به خوراک مرغوب دام

5f72bcf0486bf_5f72bcf0486c2

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهر نهران گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰ تا ۱۵ تُن دورریز گوجه فرنگی و سبزیجات در میادین میوه و تره بار به خوراک مرغوب دام تبدیل می‌شود.

سید سعید راد با اشاره به تبدیل روزانه دورریز میوه‌ها به خوراک مرغوب دام، اظهار کرد: کاهش تولید و کمینه‌سازی پسماند میادین میوه و تره بار و تفکیک پسماند باقی‌ مانده را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و همچنین بازیافت پسماند میادین میوه و تره بار و بازگشت آن به چرخه طبیعت از طریق تبدیل آن به خوراک با کیفیت دام و کمپوست درجه یک را برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه در میدان مرکزی میوه و تره بار روزانه ۵۵ تُن پسماند تولید می‌شود که ۱۰ تا ۱۵ تُن آن را تبدیل به خوراک دام می‌کنیم، افزود: به این منظور، کارخانه خوراک دام میدان مرکزی را که سال‌ها غیر فعال بود، راه‌اندازی کردیم و در حال حاضر روزانه ۱۰ تا ۱۵ تُن دورریز گوجه فرنگی و سبزیجات به خوراک مرغوب دام تبدیل می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چند سرنخ احتمالی برای تشخیص کرونا از آنفلوآنزا

س سپتامبر 29 , 2020
تشخیص بیماری کووید-۱۹ از آنفلوآنزا بدون انجام تست، غیرممکن است زیرا این دو بیماری علائم مشابهی دارند که بیمار را به انجام آزمایش ملزم می‌سازد. علائمی چون بدن درد، گلو درد، تب، سرفه، تنگی نفس، احساس خستگی و سردرد از جمله نشانه‌های مشترک میان این دو بیماری به حساب می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000