جدیدترین استفتاء از رهبر معظم انقلاب درباره خرید و فروش سهام در بورس

5f6f1700a46fc_5f6f1700a46ff به طور کلی فعالیت در بورس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قوانین مربوطه، اشکال ندارد و در بورس‌های خارج از ایران، اگر با رعایت مقررات مربوطه و طبق موازین شرعی باشد، اشکال ندارد.

رهبر معظّم انقلاب به استفتائی دربارۀ خرید و فروش سهام در بورس ایران و خارج از کشور پاسخ فرمودند.

کانال فقه و احکام رهبر معظّم انقلاب اسلامی در شبکه‌ مجازی به‌نشانی (leader_ahkam@) جدیدترین استفتائات معظم‌له را دربارۀ خرید و فروش سهام در بورس ایران و خارج از کشور منتشر کرده است.

سؤال: خرید و فروش سهام در بورس جمهوری اسلامی ایران یا خارج از کشور چه حکمی دارد؟

جواب: به طور کلی فعالیت در بورس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قوانین مربوطه، اشکال ندارد و در بورس‌های خارج از ایران، اگر با رعایت مقررات مربوطه و طبق موازین شرعی باشد (مثلاً ربوی نباشد، سهام شرکت‌های دارای فعالیت حرام، مانند شراب و خوک نباشد)، اشکال ندارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش ۴۱ درصدی هزینه‌های دهک دهم

ش سپتامبر 26 , 2020
در شهریورماه سال جاری دهک دهم با افزایش ۴۴.۶ درصدی هزینه‌های خود نسبت به پارسال مواجه شده است. اعلام رسمی نرخ تورم از سوی مرکز آمار از این حکایت داشت که نرخ در هر سه شاخص افزایش یافته بود؛ به گونه‌ای که تورم سالانه به ۲۶، ماهانه ۳.۶ و تورم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000