سریال دل با علی لهراسبی به پایان رسید/ ترانه “وابستگی” را بشنوید

5f6c5f1043d82_5f6c5f1043d84 قطعه "وابستگی" با صدای علی لهراسبی به‌عنوان آخرین تک آهنگ از سریال "دل" با بازی حامد بهداد و ساره بیات منتشر شد.

قسمت چهلم و پایانی سریال "دل" به کارگردانی منوچهر هادی در حالی پخش شد که سومین قطعه علی لهراسبی برای این سریال با نام "وابستگی" نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

لهراسبی پیشتر دو قطعه "چه شبایی" و "دل" را برای این سریال خوانده بود. شهاب مظفری و رضا بهرام دیگر خوانندگانی بودند که با این سریال همکاری کردند.

در قطعه "وابستگی"، روزبه بمانی به عنوان ترانه‌سرا، محمد لطفی به‌عنوان آهنگساز و حسین غمگین به‌عنوان تنظیم‌کننده با علی لهراسبی همکاری کرده‌اند.

سریال "دل" با بازی حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو و… در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نماینده آمریکا: یک کشور عربی دیگر ظرف 2 روز آتی توافق صلح با اسرائیل امضا می‌کند

پ سپتامبر 24 , 2020
سیاسی/ بین الملل نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت، یک کشور عربی دیگر طی دو روز آینده توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا خواهد کرد. کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل اظهار داشت: طرح ما جلب کشورهای بیشتری است که بسیار زود آن را اعلام خواهیم کرد. یک کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000