دیدار سفرای چند کشور منطقه‌ای و بین‌المللی با ظریف

سیاسی/ سیاست خارجی 5f6755f1e622e_2020-09-20_17-45 سفرای جدید عراق، نروژ و دانمارک بعد از ظهر امروز در دیدار با وزیر خارجه کشورمان رو نوشت استوار نامه خود را تسلیم ظریف کردند. سفیر تونس هم در پایان ماموریت خود در ایران با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد.

نصیر عبدالمحسن عبدالله تکی سفیر جدید جمهوری عراق در کشورمان بعد از ظهر امروز در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رو نوشت استوار نامه خود را تسلیم کرد.

همچنین سیگوالد تامین هاوگه سفیر جدید نروژ در جمهوری اسلامی ایران، در دیدار امروز یکشنبه خود با ظریف رونوشت استوار نامه خود را تقدیم کرد.

یسپر وار سفیر جدید دانمارک هم در آغاز ماموریت خود در کشورمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوار نامه خود را تسلیم کرد.

همچنین سفیر جمهوری تونس در کشورمان هم در پایان ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک نفر در هر ۳ ثانیه در جهان به آلزایمر مبتلا می‌شود

ی سپتامبر 20 , 2020
عضو هیات علمی گروه آموزشی سالمندشناسی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: تخمین زده شده که در هر سه ثانیه یک نفر در جهان به آلزایمر مبتلا آمار مبتلایان تا سال ۲۰۳۰ میلادی به عدد ۶۵ میلیون نفر در جهان افزایش می‌یابد. «آلزایمر»، نوعی بیماری علاج‌ ناپذیر است که برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000