امروز آمریکا شکست خورد

سیاسی/ دولت 5f67492d836a2_2020-09-20_16-51 رییس جمهور اعلام کرد که آمریکا نه توانست ائتلافی علیه ما ایجاد کند و نه توانست تلاشی که برای لغو محدودیت‌های تسلیحاتی ایران داشت را به ثمر برساند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی طی سخنانی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه همانطور که در روزهای قبل پیش‌بینی می‌کردیم امروز به عنوان یک روز به یادماندنی در تاریخ دیپلماسی کشور خواهد بود، اظهار کرد: آمریکا به عنوان یک کشور زورگو در سطح جهان از دو سال پیش تلاش سرسختانه برای تحمیل مجدد تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران را آغاز کرد که امروز به نقطه شکست خود رسید.

وی افزود: آمریکایی‌ها در همه این مدت و از روزی که از توافق هسته‌ای خارج شدند فکر می‌کردند که می‌توانند اتحادیه اروپا را به سمت خود بکشانند یا با تحریکاتی که انجام می‌دهند جمهوری اسلامی را به جایی برسانند که بتوانند بهانه‌ای برای بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت داشته باشند اما آمریکا نه توانست ائتلافی علیه ما ایجاد کند و نه توانست تلاشی که برای لغو محدودیت‌های تسلیحاتی ایران داشت را به ثمر برساند.

این خبر تکمیل می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خبر خوش برای سربازان فراری

ی سپتامبر 20 , 2020
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سربازان وظیفه‌ای که فراری شده اند پس از پایان خدمت سربازی با احتساب ایامی که خدمت کرده اند از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند و به هیچ وجه زندانی نخواهند شد. حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی افزود: فقط پرونده‌ای برای سربازان فراری تشکیل می‌شود و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000