شاهین ناصری هیچ ملاقاتی با نوید افکاری نداشته است

سیاسی/ قضایی 5f662da85c989_2020-09-19_20-41 رييس كل دادگستري استان فارس با رد ادعاي فردي كه اظهار داشته است شاهد شكنجه نويد افكاري بوده گفت: فرد مدعي در دوران تحقيقات پرونده به هيچ عنوان ملاقات و مواجهه با نويد افكاري نداشته است.

حجت الاسلام و المسلمين سيدكاظم موسوي با بيار اينكه جرائم اين دو فرد با يكديگر متفاوت بود مي باشد گفت: با فرض همزماني تحقيقات پرونده نويد افكاري و شاهين ناصري تحقيقات پرونده اين ها در دو اداره مختلف يعني يكي در دايره قتل آگاهي و ديگري در اداره جعل و كلاهبرداري انجام شده كه در دو طبقه مختلف با فاصله مكاني بسيار زياد مستقر شده است بنابراين كاملا مشخص است كه ادعاي اين فرد مبني بر اينكه شاهد شكنجه بوده است كاملا كذب و به دو از منطق است.
وي با اشاره به اينكه مدعي كلاهبرداري حرفه اي با ٨ سابقه بازداشت به اتهام کلاهبرداری و جعل و استفاده از سند مجعول و محکومیت متعدد قضایی در همین عناوین است گفت: رسانه هاي غربی در اين مسئله به اندازه اي مستأصل شده اند كه براي اثبات اخبار بي پايه و اساس خود به ادعاهاي يك كلاهبردار با سابقه محکومیت متعدد استناد مي كنند .
وي تصريح كرد: بر اساس استعلام از زندان اين محكوم اخيراً به لحاظ طرح هاي مقابله با كرونا و رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي در زندان از بند قبلي منتقل شده اما شتابزدگي رسانه ها و نا آگاهان باعث شده ادعاي جديد مفقود شدن وي را مطرح نمايند حال آنكه امكان مفقودي فردي با شكات متعدد كه دوران محكوميت خود را در زندان سپري مي كند وجود دارد؟
اين مقام مسئول قضايي استان بيان داشت ماجراي نويد افكاري و مجازات قانوني وي به يك سريال رسانه اي بي محتوا ی شکست خورده براي غرب و معاندان تبديل شده اما آنچه مسلم است اينكه كارگردانان اين سريال از قاطعيت دستگاه قضايي در اجراي قانون و عدالت و رقم زدن پايان داستان برخلاف ميل آنان به شدت عصباني هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یاد و خاطره ماه‌چهره خلیلی زنده شد / عکس

ش سپتامبر 19 , 2020
هنرمندان و بازیگران سینما، در فرهنگسرای نیاوران گرد هم آمدند و یاد و خاطره ماه‌چهره خلیلی را گرامی داشتند. استعداد و توان هنری به همراه اخلاق و منش خوبِ این بازیگر، بخش عمده سخنرانی‌های این مراسم را به خود اختصاص داده بود. مراسم چهلمین روز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000