کشف بزرگترین محموله هروئین کشور در قزوین

5f63171de0fbe_2020-09-17_12-28

فرمانده انتظامی استان قزوین، از کشف محموله سنگین بیش از ۲ تن هروئین در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.

سردار مهدی حاجیان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر و در اقدامی اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از حمل محموله سنگین مواد افیونی به وسیله یک دستگاه بونکر از شرق کشور به مقصد استان‌های غربی به دست آمد.

وی افزود: تیم‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین موفق شدند خودرو سوداگران مرگ را در یکی از محور‌های مواصلاتی استان قزوین شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی، ۲ تن و ۱۸۳ کیلو هروئین بسته بندی شده با فویل آلومینیومی کشف و در این رابطه یک نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: تلاش نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر با اقتدار کامل در تمام نقاط کشور ادامه دارد و اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه‌ای از کشور احساس امنیت و آرامش کرده و به راحتی نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سرقت گوشی در کمتر از ۱۰ ثانیه در گلستان/ ویدئو

پ سپتامبر 17 , 2020
فیلمی از سرقت یک تلفن همراه که توسط دو موتورسوار انجام شد، در فضای مجازی منتشر شده است. دو سارق موتورسوار در محله سبزدشت استان گلستان، تلفن همراه یک مرد میانسال را در کمتر از ۱۰ ثانیه سرقت کردند که فیلم آن توسط دوربین مداربسته یکی از ساکنان محله ضبط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000