ایران حمله به کاروان خودروهای دیپلماتیک در بغداد را محکوم کرد

سیاسی/ سیاست خارجی 5f63685db213e_5f63685db2140 سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی حمله به کاروان خودروهای دیپلماتیک در بغداد، هرگونه حمله یا تعرض علیه ماموریت‌های دیپلماتیک را محکوم کرد و خواستار تشدید حفاظت از اماکن دیپلماتیک از سوی دولت عراق شد.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) با اشاره به خبر حمله به کاروان خودروهای دیپلماتیک در بغداد، هرگونه حمله یا تعرض علیه ماموریت‌های دیپلماتیک را محکوم کرد.

وی با یادآوری مواردی از حمله به دیپلمات‌ها و اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در عراق، از دولت آن کشور خواهان تشدید و تقویت حفاظت از اماکن دیپلماتیک و تضمین جریان عادی ماموریت‌های دیپلماتیک در این کشور شد.

لازم به ذکر است، سفارت انگلیس در بغداد، روز سه‌شنبه از هدف قرار گرفتن خودروی دیپلمات‌های این کشور در بغداد خبر داد و اعلام کرد: «یک بمب کنار جاده‌ای چند خودروی دیپلمات‌های بریتانیایی در بغداد را هدف قرار داد که مجروحی در پی نداشته است».

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایتن هاوک مستند می‌سازد/ زندگی پل نیومن و همسرش در یک فیلم

پ سپتامبر 17 , 2020
ایتن هاوک از سوی «نوک هاوس» برای ساخت مستندی درباره زندگی پل نیومن و همسرش جوان‌ وودوارد انتخاب شده است. به گزارش خبر فوری به نقل از ددلاین، ایتن هاوک زندگی پل نیومن و همسرش جوان وودوارد را در یک مستند جلوی دوربین می‌برد. هاوک در بیانیه‌ای قول داد که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000