لیست سایتهای معتبر برای فروش ضایعات

در این محتوا لیست سایتهای معتبر برای فروش ضایعات آهن و غیره برای شما قرار دادیم , این روزا تعداد سایتهای خریدار ضایعات در تهران زیاد شده , اما تعداد انداکی از سایتها هستن که تا الان مشتریا ازشون راضی بوده , ما با توجه به بازدید سایتها و نظرات مشتریانی که باهاشون ارتباط داشتن تونستیم امار رو جمع کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

در این محتوا لیست سایتهای معتبر برای فروش ضایعات آهن و غیره برای شما قرار دادیم , این روزا تعداد سایتهای خریدار ضایعات در تهران زیاد شده , اما تعداد انداکی از سایتها هستن که تا الان مشتریا ازشون راضی بوده , ما با توجه به بازدید سایتها و نظرات مشتریانی که باهاشون ارتباط داشتن تونستیم امار رو جمع کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

آهن کده

آهن کده با بیش از 20 سال سابقه در زمینه خرید ضایعات در تهران , با توجه به مزایده ها و مشتریان همیشگیشون , تونستن محبوبیتی برای خودشون جمع کنن , این وبسایت https://ahankadee.com/ همچنین در زمینه قیمت ضایعات آهن و مقالات مفیدشون که در سایتشون جمع کرده , تونستن بازدید کننده های زیادی برای سایتشون کسب کنن.

کافه ضایعات

کافه ضایعات یکی از سایتهای هستن که بسیار معتبر و پردرامد در زمینه خریدار ضایعات آهن و مس و آلومینیوم باشد , مدیریت کافه ضایعات اقای امانی بوده و همیشه مشتریانی ثابتشون ضایعات آهن رو براشون جمع میکنه ,آدرس کافه ضایعات https://cafezayeat.com/ و شماره تماس مدیریت سایت کافه ضایعات 09194708749 میباشد.

ساختمان ضایعات

ساختمان ضایعات این وب‌ سایت یکی از معتبر ترین و جامع ‌ترین منابع اطلاعاتی در مورد قیمت ضایعات آهن امروز در بازار ایران است که به صورت روزانه قیمت ضایعات آهن را به تفکیک نوع و جنس آن‌ ها اعلام می‌کند. همچنین این وب ‌سایت دارای اخبار، مقالات، گزارش ‌ها، آمار ها و تحلیل ‌های مرتبط با بازار ضایعات آهن است که می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر مفید باشد مدیریت سایت اقای عالی میباشد که آدرس سایتشون https://sakhtemanzayeat.com/ و شماره تماس مدیریت 09914206099 میباشد.

ضایعات هاریکا

هاریکا ضایعات که این وب ‌سایت https://zayeatharika.com/  یکی از بزرگ ‌ترین و معروف ‌ترین منابع اطلاعاتی در مورد قیمت ضایعات آهن و سایر محصولات فلزی در بازار ایران است که به صورت لحظه‌ای قیمت ضایعات آهن را به تفکیک نوع و جنس آن ‌ها اعلام می‌کند. همچنین این وب ‌سایت دارای اخبار، مقالات، گزارش ‌ها، آمار ها و تحلیل ‌های مرتبط با بازار ضایعات آهن و سایر محصولات فلزی است که می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر مفید باشد.

بنگاه ضایعات عبدی

بنگاه ضایعات عبدی فک کنم قدیمیترین سایت در زمینه خرید و فروش ضایعات آهن باشد که متاسفانه به دلیل عدم رسیدگی به سایتشون افت قابل توجی رو شامل سایتشون شده , ضایعات عبدی با مدیریت علی عبدی که آدرس سایتشون https://buyironscrap.ir/ و شماره تماس مدیریت 09125342693 میباشد

تک ضایعات

تک ضایعات به مدیریت مرتضی حسین پور که در سایتشون در زمینه قیمت بروز ضایعات آهن و مقالات مفیدی برای ضایعات و بازیافت هستش فعالیت میکنن , تک ضایعات در زمینه خرید ضایعات آهن بصورت عمده و مزایده ای فعالیت میکنن و هیچوقت برای ضایعات های زیر 500 کیلو اقدام برای خرید نکردن آدرس سایتشون https://takzayeat.com/ و شماره تماس مدیریت 09121789585 میباشد.

کدام صنایع بیشترین حجم ضایعات آهن را تولید می‌کنند؟

صنایع ساختمان سازی و صنایع اتومبیل‌سازی تولید بسیاری از ضایعات آهن را دارند. با این حال، تولید ضایعات آهن به این دو صنعت محدود نمی‌شود. حتی در بین لوازم خانگی قدیمی که در انبارها جمع آوری شده‌اند، می‌توان ضایعات آهن پیدا کرد. همچنین، هنگام تخریب پل‌ها، حجم قابل توجهی ضایعات آهن تولید می‌شود که به صورت مستقیم به کارخانه‌های بازیافت ارسال می‌شوند تا پس از بازیافت، در ساخت پل‌های جدید استفاده شوند.

از سوی دیگر، در میان شرکت‌های تولیدکننده ضایعات فلزی، شرکت‌های بسته بندی مواد غذایی نیز می‌توانند به آن‌ها اشاره کرد. این شرکت‌ها روزانه از حجم قابل توجهی آهن برای بسته بندی محصولات خود استفاده می‌کنند.

چگونه می‌توان قیمت ضایعات آهن را تخمین زد؟

تعیین قیمت ضایعات آهن بر اساس قیمت روز جهانی صورت می‌گیرد. علاوه بر این، نوع آهنی که برای فروش جمع آوری شده است نیز تأثیرگذار است. به طور معمول، آهن‌های شمشی مانند تیرآهن دارای کمترین سطح آلودگی به عواملی مانند رنگ، بتونه و زنگ هستند. اگر مقدار ضایعات آهن شما بیش از حد معمول باشد، قیمت آن بر اساس توافقاتی که بین طرفین صورت می‌گیرد، تعیین خواهد شد.

اگر شما نیز ضایعات آهن خانگی خود را جمع آوری کرده اید و به هر دلیلی قصد فروش آن‌ها را دارید، با ما تماس بگیرید. ما به عنوان خریدار ضایعات آهن، محصولات شما را با بالاترین قیمت روز از شما همشهریان عزیز خریداری خواهیم کرد.

پست بعدی

استوری ویژه محمدرضا گلزار برای هادی چوپان

ی اکتبر 13 , 2024
مجری و بازیگر ایرانی استوری جدیدی را در حمایت از هادی چوپان، مشهور به گرگ ایرانی، منتشر کرد. محمدرضا گلزار در حمایت از هادی چوپان استوری زیر را منتشر کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000