بهترین نوع اپل آیدی

همانطور که می‌دانید فروشندگان اپل آیدی چندین نوع را به شما پیشنهاد می‌کنند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر اپل آیدی نباشد استفاده از دستگاه اپلی ناممکن خواهد بود و با محدودیت جدی رو به رو خواهد شد. بنابراین نیاز است بعد از تهیه دیوایس خود، حتما اقدام به تهیه و خرید اپل آیدی نمایید.

توجه داشته باشید اپل آیدی شناسه بسیار مهمی است که اطلاعات شما را محافظت می کند، از همین رو اعتبار و دائمی بودن آن بسیار مهم است. به همین جهت پیشنهاد می کنیم تنها از سایت ها و مغازه های معتبر اپل آیدی خریداری کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

آیدی تاپ یکی از معتبرترین سایت های فروش اپل آیدی است که در 6 سال گذشته توجه کاربران و مغازه داران زیادی را به خود جلب نموده است و روزانه تعداد زیادی اپل آیدی می فروشد.

خرید اپل آیدی idtop

اپل آیدی چیست؟

اپل آیدی حسابی برای دسترسی به خدمات کمپانی اپل نظیر اپل موزیک، فیس تایم، اپ استور، آی مسیج، آیکلود و غیره می باشد. همان طور که اشاره کردیم بدون اپل آیدی استفاده از خدمات این برند کوپرتینویی و دسترسی به فروشگاه آیتونز و … غیر ممکن می شود.

ویژگی‌های بهترین اپل آیدی چیست؟

اپل آیدی در کشورمان به صورت ساده قابل ایجاد نیست، زیرا اپل ایران را تحریم کرده و باید به سراغ فروشگاه‌های فعال در این زمینه رفت، فروشگاه‌هایی که تیم مجربی داشته و از جمله آنها باید به سایت آیدی تاپ اشاره کرد. اما بهترین نوع اپل آیدی کدام است؟ می توان گفت بهترین اپل ایدی ها ویژگی هایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

–          اپل آیدی وریفای شده روی ایمیل

یکی از مواردی که نشان می‌دهد بهترین نوع اپل آیدی چیست، نوع وریفای شدن آن است. اگر اپل آیدی روی شماره تلفن وریفای شده، چندان نباید آن را گزینه مناسبی دانست و بهترین نوع همانی است که روی ایمیل وریفای شده باشد.

چنین اپل آیدی نیازی به شارژ نداشته و نیازی هم نیست کد ارسالی به شماره تلفن را وارد نمایید. با وریفای شدن اپل آیدی روی ایمیل جیمیل، یاهو یا اوت لوک، می‌توان انتظار دوام بیشتری داشت و تضمین شده هم خواهد بود.

–          اپل آیدی ارسال شده پس از خرید

بهترین نوع اپل آیدی همانی است که پس از خرید به سرعت برای شما ایمیل شود و اگر مدت زمان طولانی بگذرد، نشان می‌دهد با اپل آیدی مطمئنی رو به رو نیستید.

–          اپل آیدی با ایمیل شخصی

در این نوع اپل آیدی، با مشخصات کاربر اپل آیدی ساخته می‌شود و اطلاعات افراد دیگری به جز صاحب اپل آیدی، در کار نیست.

اپل آیدی های سایت آیدی تاپ علاوه بر این که این ویژگی ها را دارند، بدون مالیات هم هستند؛ بدین معنا که نیازی به پرداخت مالیات برای خرید اپل ایدی از آیدی تاپ وجود ندارد. در ضمن روی پشتیبانی شبانه روزی این سایت هم می توانید حساب کنید.

پست بعدی

دانه چیا هاژه

پ ژوئن 22 , 2023
دانه چیا، یک نوع شبه غلات بومی کشور مکزیک است که جزء نعناییان محسوب می‌شود. این دانه، دارای طبع سرد و تر است، سرشار از فیبر بوده و برای استفاده در رژیم‌های لاغری بسیار معروف است. فیبر موجود در این دانه، با فیبر موجود در نشاسته و انواع کربوهیدرات‌ها متفاوت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000