این پهپاد مخوف ترکیه به دست ارتش اوکراین رسید+ عکس

این پهپاد مخوف ترکیه به دست ارتش اوکراین رسید+ عکس کد خبر: 604884 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۰۷:۲۰:۰۰ اعتمادآنلاین |

با ورود پهپاد آکینچی به ارتش اوکراین، حالا اوکراینی‌ها می‌توانند عقبه روس‌ها، پل‌ها و انبارهای مهمات رو نابود کنند.

بیرق‌دار آکینجی یک پهپاد دو موتوره و یک پروژه مشترک بین ترکیه و اوکراین است که دارای دو موتور توربوپراپ AI-450T با توان هر یک 450 اسب بخار ساخت اکرائین است.

این پهپاد دارای 24 ساعت مداومت پرواز و 12000 متر پروازاست و میتواند زیر هر با سه جایگاه برای حمل سلاح می باشد که میتواندراکت هدایت شونده 70 م م لیزری ، هر دو مدل موشک MAM و انواع بمب های هدایت ماهواره ای با برد 28 تا 70 کیلومتر حتی موشک کروز اس او ام را نیز حمل بکند .

موشک کروز اس او ام تا 250 کیلومتر برد دارد و توان بالای به این پهپاد میدهد . Akıncı با توان حمل 1.3 تن سلاح بزرگترین پهپاد ترکها است و همکنون در حال تست های پروازی است . از جمله نکات این پهپاد میتوان به توان حمل غلاف رادار شناسایی ارایه فازی سار برای نقشه برداری سه بعدی راداری است . این پهپاد در دسامبر سال 2019 اولین پرواز خود را انجام داد .

بیرقدار پهپاد (3)

بیرقدار پهپاد (4)

بیرقدار پهپاد (5)

بیرقدار پهپاد (6)

بیرقدار پهپاد (7)

بیرقدار پهپاد (9)

پست بعدی

ببینید | عاقبت پیشنهاد ازدواج در وسط زمین فوتبال آمریکایی!

ی آوریل 2 , 2023
یک تماشاگر فوتبال آمریکایی حین برگزاری بازی پیشنهاد ازدواج خود را علنی کرد که با واکنش مناسبی از طرف مسئولان برقراری نظم همراه نبود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000