جشنواره‌ای به قدمت 8 سال به مناسبت تولد خانومی

اعتمادآنلاین|

خانومی 8 ساله شد!

جشنواره تولد هشت سالگی خانومی از 25 خردادماه ۱۴۰۱ شروع شده و تا 31 خردادماه ادامه دارد. این چند روز را در تقویم مناسبت‌هایتان با طیفی از رنگ صورتی مشخص کنید تا در کنار هم مروری داشته باشیم به اتفاقات جالب و متفاوت این روزهای خاطره‌انگیز.

خانومی 8 سال در کنار شما خاطره ساخت!

8 سال پیش فروشگاه آنلاین تخصصی آرایشی بهداشتی خانومی متولد شد و از همان ابتدا، یعنی در سال 1393 با هدف قرار دادن ارائه بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا توانست به جایگاه ویژه‌ای دست یابد.

خانومی در این 8 سال موفق به همکاری با برندهای بسیاری شد و در حال حاضر محصولات بیش از 1000 برند در این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شوند. علاوه بر تعدد در برند، خانومی دسته‌بندی‌های بسیاری را نیز پوشش می‌دهد. در نتیجه، چه به لوازم آرایشی نیاز داشته باشید یا مراقبت از پوست و مو و یا بهداشت شخصی؛ خانومی بهترین محصولات از بهترین برندها و مناسب‌ترین قیمت‌ها را یک‌جا گردهم آورده تا بتوانید خریدی مطمئن و راحت همراه با هیجان‌انگیز‌ترین تخفیف‌ها را تجربه کنید.

اصالت کالا؛ دلیل اعتماد شما!

یکی از دغدغه‌های خرید آنلاین برای هر کاربری اطمینان از اصالت کالا است. خانومی با تضمین اصالت کالا، در برخورد با کالای غیراصل عملکردی متفاوت دارد.

تمامی محصولات ارسال شده توسط تامین کنندگان معتبر ابتدا وارد مرکز پردازش خانومی می‌شود و در آنجا با به‌کارگیری ابزارهای نظارتی مطمئن و بسته بندی مناسب جهت ارسال به مشتریان آماده سازی می شود.

بهترین قیمت؛ بهترین انتخاب!

خانومی هم‌اکنون به‌عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین تخصصی آرایشی بهداشتی، در همکاری با معتبرترین برندهای داخلی همواره با ایجاد تنوع در محصولات تا حد زیادی در مسیر ارائه محصولات با بهترین قیمت موفق عمل کرده است.

تضمین بهترین قیمت به‌دلیل تنوع بسیار بالای کالا در این وب‌سایت و تامین بدون واسطه، شعار اصلی خانومی طی سال‌های فعالیتش بوده که توانسته به بهترین شکل آن را به واقعیتی دلنشین تبدیل کند.

تا 70% تخفیف؛ فرصتی ویژه برای یک خرید هیجان انگیز!

جشنواره تولد خانومی در بازه زمانی 25 تا 31 خردادماه یک فرصت ویژه برای خرید با تخفیف‌های هیجان انگیز است. اگر به‌دنبال خرید ضد آفتاب، آبرسان، شامپو یا هر محصول آرایشی بهداشتی دیگری هستید اما در انتظار موقعیتی مناسب با تخفیف‌های استثنایی بوده‌اید؛ در این جشنواره می‌توانید تمامی محصولات را تا 70% تخفیف از آدرس اینترنتی www.khanoumi.com تهیه کنید. بهترین زمان خرید همین حالاست!

پست بعدی

کالابرگ الکترونیکی در نقاط دورافتاده و مرزی قابل استفاده نیست

ش ژوئن 18 , 2022
اعتمادآنلاین| مسعود دانشمند با اشاره به اینکه تا چند ماه آینده نیز زیر ساخت‌های کالا برگ الکترونیکی فراهم نخواهد شد، گفت: با توجه به مشکلات زیر ساختی که وجود دارد، نمی‌توان بر روی این مسئله حساب کرد که سیستم کوپن الکترونیک به مرحله اجرا برسد، زیرا ما در حال حاضر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000