ثابت می‌کنم بی گناهم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل به جدایی همسرش واکنش نشان داد.

ثابت می‌کنم بی گناهم کد خبر: 603467 | ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ۱۵:۱۶:۳۲ اعتمادآنلاین |

دنی آلوز، بازیکن سابق بارسلونا به اتهام تجاوز به زنی در شب سال نوی میلادی در بارسلون زندانی شده و تکلیف رسیدگی به پرونده او هنوز مشخص نیست.

​به گزارش ایلنا، درحالیکه دادستانی اسپانیا آلوز را حبس کرده تا به برزیل سفر نکند و از جریان رسیدگی به پرونده معاف نشود، همسر این بازیکن از او جدا شده است.

آلوز طی نامه‌ای که توسط نشریه اسپورت اسپانیا منتشر شده خطاب به همسرش گفته بی‌گناه است و این ادعا را اثبات خواهد کرد.

در نامه آلوز به جوانا سانز آمده است: «جوانای عزیزم، هشت سال پر از عشق، علاقه، احترام و همراهی مشترک را سپری کردیم. خصوصا چند سال اخیر که کنار تو گذشت و همه چیز ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر به نظر می‌رسید. تو و دنی فیلیو و ویکتوریا، فرزندانم، بهترین اتفاقی بودند که تا به حال برای من رخ داده است.

من مثل همیشه به جنگیدن ادامه می‌دهم. به خودم باور دارم و این کار را با حمایت و اعتماد کسانی که می‌دانند من واقعا چه کسی هستم ادامه خواهم داد. با عشق بی شائبه فرزندان، والدین و کسانی که کنار مانده‌اند تا آخر خواهم جنگید. خیلی زود به تمام دنیا ثابت خواهم کرد که بی‌گناهم.»

پست بعدی

زن‌ها و قرمزها در نبرد با کپیتالیسم

چ مارس 22 , 2023
«گی‌دو موپاسان» رُمان نویس فرانسوی می‌گوید برای فرار از برج ایفل به رستوران درون برج پناه می‌بردم و ظهرها آنجا غذا می‌خوردم؛ این‌گونه دست‌کم در آن لحظات برج ایفل را که از آن متنفر بودم نمی‌دیدم. به همین قیاس می توان‌ گفت اثر چیدمان_اجرای امیر وارسته و دوستانش(اجرای چندرسانه‌ای امیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000