با مشارکت مردم خانه می‌سازیم

با مشارکت مردم خانه می‌سازیم کد خبر: 590718 | ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۰۹:۳۸:۰۵ اعتمادآنلاین |

حمیدرضا سهرابی اظهار کرد: در حوزه مسکن روستایی و بازسازی که بنیاد مسکن مدیریت اجرای ۲۰۰ هزار واحد را بر عهده دارد مشخصا اصل بر مشارکت مردم است. یعنی تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم، نقشه، هدایت و پشتیبانی از طرف بنیاد صورت می‌گیرد و مردم اقدام به ساخت واحدها می‌کنند.

به گزارش ایسنا، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما بیشتر در پروژه‌هایی که تعداد طبقات زیاد است یا جاهایی که محدودیت زمین داریم به صورت بنیادساخت وارد می‌شویم. با توجه به سیاست‌های جدید وزارت راه و شهرسازی که بر تعداد طبقات پایین تاکید دارد زمین‌ها را به متقاضیان واگذار می‌کنیم و خودشان اقدام به ساخت مسکن می‌کنند.

پست بعدی

بازار سیاه کد ملی مادران/۱۵ میلیون تومان برای اجاره کارت ملی

د ژانویه 9 , 2023
دنیای اقتصاد نوشت:بازار سیاهی برای اجاره کد ملی مادران دارای دو فرزند و بیشتر ایجاد شده است. در سطح شهر نیز آگهی‌هایی برای خرید حق استفاده از کد ملی مادران دیده می‌شود. از چند ماه پیش خودروسازان موظف شدند طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نیمی از محصولات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000