مسکو به دنبال دریافت موشک‌های زمین به زمین ایرانی برای تهاجم به اوکراین است

اعتمادآنلاین|

تارنمای هیل به نقل از ادعای "پت رایدر" دبیر مطبوعاتی پنتاگون نوشت: مقام های آمریکایی نگرانند که روسیه شاید به جنگ افزارهای پیشرفته بیشتری از ایران دست یافته و آنها را در جنگ علیه اوکراین به کار بندد.

به گزارش ایرنا، رایدر شب گذشته به خبرنگاران گفت: ما نگرانیم که شاید روسیه به دنبال دستیابی به جنگ افزارهای پیشرفته از ایران بوده و به عنوان مثال از موشک های زمین به زمین در اوکراین استفاده کند.

رایدر ادعا کرد که ایران پیشتر به روسیه پهپاد داده بود تا به اهداف اوکراینی حمله کند و واشنگتن پیش بینی می کند که مسکو "احتمالاً به دنبال تعداد بیشتری از آن پهپادها باشد. "

این مقام نظامی آمریکا مدعی شد: این نشاندهنده همدستی مداوم (ایران و روسیه) برای حمله به شهروندان اوکراینی و تداوم اشغال غیرقانونی (اراضی اوکراین به دست) روسیه است.

دیشب نیز هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادعاهای ضد ایرانی درباره نقش تهران در جنگ اوکراین را تکرار و از دستیابی احتمالی روسیه به موشک های زمین به زمین ابراز نگرانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گزارش همشهری از پروازهای‌خیالی برای فرار مسئولان/ از اختصاص روزانه چندین پرواز اختصاصی تا گرفتن گذرنامه کشورهای غربی

چ نوامبر 2 , 2022
همشهری نوشت:در طول هفته‌های اخیر و همزمان با بروز ناآرامی‌های پراکنده در کشور، گزارش‌های مختلفی در رسانه‌های خارجی مبنی بر تلاش مقامات جمهوری اسلامی برای دریافت گذرنامه کشورهای غربی و اختصاص بخشی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران برای خروج مقامات و بستگانشان منتشر شده که براساس گفته‌ها و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000