دیدار رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با معاون وزیر خارجه روسیه

اعتمادآنلاین|

«وحید جلال زاده»، رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران که برای حضور و شرکت در پانزدهمین نشست عمومی مجمع پارلمانی سازمان امنیت جمعی در مسکو به سر می برد، در ادامه سفر خود، با «میخائیل باگدانف»، معاون وزیر امورخارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که « کاظم جلالی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و « شبیب جویجری»، عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، موضوعات مربوط به روابط دو جانبه و چندجانبه به ویژه مسائل و تحولات منطقه ای و بین المللی مورد بحث قرار گرفت و بر جایگاه و اهمیت دیپلماسی پارلمانی در توسعه و تعمیق روابط تهران – مسکو در همه ابعاد تأکید شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سلیمی نمین در نشست دانشگاه آزاد: شعار «زن زندگی آزادی» چون کپی‌برداری است، قابل‌احترام نیست / مطالبه دانشجویان باعث شرمندگی است

س دسامبر 6 , 2022
ایسنا نوشت:فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر دانشگاه شریف می خواهد مساله ای را حل کند باید منطقی داشته باشد که دانشجویان و ملت را همراه خود کند. اسم این را که موجب فحاشی می شود را می توان عقده های فرو خفته گذاشت. عباس سلیمی‌نمین روز سه شنبه ۱۵ آذر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000