اعتراض شریعتمداری به «حضور بی‌سلاح نیروهای حافظ امنیت» در اعتراضات

اعتراض شریعتمداری به «حضور بی‌سلاح نیروهای حافظ امنیت» در اعتراضات

مدیر مسئول «کیهان» در ستون «یادداشت روز» این روزنامه نوشت: آیا اعلام پی‌درپی حضور بی‌سلاح نیروهای حافظ امنیت در مقابل تروریست‌های مسلح، آشوبگران را به ادامه آشوب تشویق نمی‌کند؟!

چرا با وجود دستگیری بسیاری از عوامل اصلی آشوب‌های اخیر هنوز هم برخی از پادوهای دشمن -هرچند بسیار ‌اندک- دست به آشوب می‌زنند؟! و چرا شبکه‌های رسانه‌ای دشمن کماکان به تشویق آنها برای آشوبگری مشغولند؟ و چرا رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست‌وزیران انگلیس و کانادا و رژیم صهیونیستی بی‌محابا بر پشتیبانی خود از اغتشاشگران اصرار می‌ورزند؟ بخشی از پاسخ این سؤال – و نه تمامی پاسخ‌- را باید در برخی از برخوردهای غیرقابل توجیه و منفعلانه با آشوبگران و خودداری از مقابله به مثل با دشمنان بیرونی دانست! آیا اعلام پی‌درپی حضور بی‌سلاح نیروهای حافظ امنیت در مقابل تروریست‌های مسلح، آشوبگران را به ادامه آشوب تشویق نمی‌کند؟!

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

سوال روز؛ چرا چین در صنعت نفت ایران سرمایه گذاری نمی‌کند؟

د دسامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| تحریم، واژه‌ای که باعث شده تا حتی شرکای تجاری ما هم از سرمایه‌گذاری در ایران پرهیز کنند. هرچند ایران و چین قراردادی 25 ساله با هم امضا کرده‌اند اما این قرارداد باعث نشده تا شرایط برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها در بخش نفت و گاز ایران تسهیل شود. در واقع باید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000