در جلسه رئیس جمعیت هلال‌احمر با وزیر کار چه گذشت؟

در جلسه رئیس جمعیت هلال‌احمر با وزیر کار چه گذشت؟

رئیس جمعیت هلال‌احمر با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی دیدار کرد و موضوع استخدام امدادگران هلال‌احمر مورد گفت‌و گو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی دیدار کرد.

کولیوند در این دیدار با اشاره به اهداف، خدمات و وظایف گسترده هلال‌احمر گفت: هلال‌احمر مسئولیت خطیر ارائه آموزش‌های همگانی امدادوکمک‌های اولیه و توانمندسازی مردم در برابر حوادث و بلایا را برعهده دارد و در این راستا علاوه بر ارائه آموزش‌ها در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، برای آموزش به کارکنان ادارات نیز اقدام کرده است تا از این طریق آموزه‌های امدادی را در خانواده و محیط جامعه تقویت کند.
در ادامه این نشست صمیمانه، درباره موضوعات متفاوتی از جمله استخدام امدادگران هلال‌احمر، ظرفیت‌های جمعیت در تولید اقلام و تجهیزات و نیازهای زیستی و امدادی حادثه‌دیدگان و … نیز بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 5633236

پست بعدی

شباهت عجیب اسکندر مقدونی و چنگیزخان مغول

چ نوامبر 16 , 2022
دیجیاتو نوشت: شخصیت‌های مشهور تاریخی بسیاری وجود دارند که مقبره آن‌ها هنوز کشف نشده است. اسکندر مقدونی و چنگیزخان مغول از جمله چهره‌های مشهور تاریخ هستند که مشخص نیست کجا دفن شده‌اند. اسکندر مقدونی اسکندر سوم که بیشتر با نام اسکندر کبیر شناخته می شود، پادشاه مقدونیه بود، سرزمینی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000