سرانجام ساخت تراموا در تهران

اعتمادآنلاین|

پرویز سروری اظهار کرد: موضوع حمل و نقل برای شورا و شهرداری مساله اول است این طرح در دست مطالعه اولیه است، اما از هر ظرفیتی که بتواند گشایش ایجاد کند و شبکه متصل داشته باشیم، استقبال می کنیم.

به گزارش فارس، وی افزود: هنوز گزارش دقیق در خصوص تراموا به شورا داده نشده و در مرحله مطالعه است.تراموا می‌تواند بخشی از نیازها را پاسخ دهد، اما باید مطالعات به دست شورا برسد.

وی با اشاره به ظرفیت شهرک سازی در تهران یادآور شد: ظرفیت در تهران وجود دارد، اما به شهرک هایی که سرانه ها را تامین و آسایش ایجاد کنند، نیاز داریم. آنچه شهردار عنوان کرده سبد نیازهای مردم در یک مختصات است. باید این شهرک‌ها تمام نیازها را پاسخ دهد و مردم بتوانند دسترسی لازم برای تامین نیازهای خود را داشته باشند. در تهران این امکان وجود دارد و باید حمایت کنیم اما نیاز به بررسی دقیق تر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پدر بی‌رحم خانه و خانواده‌اش را به آتش کشید!

س اکتبر 25 , 2022
مهر نوشت: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه این حادثه در کل ۹ نفر مصدوم دارد، افزود: مصدومان شامل چهار نفر از اعضای خانواده و پنج نفر از همسایه‌ها هستند. مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل اظهار کرد: دیشب ساعت ۲۱:۴۱ در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000