حمله یک روزنامه به حامد اسماعیلیون؛ چون همسر و فرزندش را از دست داده می‌خواهد کل ایران را به نابودی بکشاند

اعتمادآنلاین|

روزنامه جوان تلاش کرده تجمع اعتراضی ایرانیان در برلین را کم‌اهمیت جلوه دهد و در عین حال به حامد اسماعیلیون که یکی از برگزارکنندگان تجمعات در خارج از کشور است، حمله کرد.

روزنامه جوان نوشت: شنبه‌ای که گذشت، برلین باز صحنه تجمعی ضد ایرانی بود. روز‌ها تبلیغ عناصر ضدانقلاب در سراسر اروپا انجام گرفت، با لیدری یک ایرانی‌تبار – با تابعیت کانادایی- که مرگ همسر و دخترش در ماجرای هواپیمای اوکراینی او را به کنشکر سیاسی ضد ایرانی تبدیل کرده است. او بار‌ها خواستار تحریم‌های مختلف علیه ایران شده است، تا جایی که در مورد او در فضای مجازی این مضمون بسیار به چشم می‌خورد که او، چون همسر و فرزندش را از دست داده، می‌خواهد کل ایران را به نابودی بکشاند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نماینده مجلس: پهباد به روسیه نفروختیم، مسکو هم سفارشی نداده / سلاح به کشور درحال جنگ نمی‌فروشیم

د اکتبر 24 , 2022
مثلث آنلاین نوشت: آصفری گفت: ایران هیچ مانعی برای فروش سلاح به هیچ کشوری ندارد البته درخواستی نیز از سوی روسیه نداشته‌ایم و اقدامی نیز نکرده‌ایم و علاقه‌مند هم نیستیم که در بین این جنگ مداخله کنیم. محمدحسن آصفری، نماینده مجلس، درباره فروش پهباد به روسیه در جنگ اوکراین گفت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000