قتل سه عضو یک خانواده در خاش

اعتمادآنلاین|

حبیب رازدار فرمانده انتظامی شهرستان خاش اظهار کرد: در پی اعلام وقوع قتل اعضای یک خانواده در یکی از مجتمع های مسکونی شهرستان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران کلانتری 12و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد سه نفر از اعضای یک خانواده (مادر 48ساله دختر 17ساله و پسر 12ساله ) حوالی ساعت پنج صبح روز گذشته با استفاده از اسلحه سرد توسط فرد یا افراد جنایتکار به قتل رسیده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان در معیت مامورین تحت امر در محل حادثه، اقدامات لازم در صحنه برای بررسی انگیزه و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این فاجعه هولناک به صورت ویژه آغاز شده است و نتیجه آن در تعاقب به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

پست بعدی

آنتن ، موقتی باز شد؟ / اقدام کم سابقه تلویزیون درباره سید حسن خمینی

ش ژوئن 4 , 2022
پایگاه اطلاع رسانی چندثانیه از حضور یادگار امام در برنامه زنده تلویزیونی امشب و پخش کامل سخنرانی امروز او در حرم خبر داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000