انتقاد روزنامه اصولگرا از ادامه روند فیلترینگ: ظلم به جوانان است

اعتمادآنلاین|

روزنامه اصولگرای رسالت از ادامه روند فیلترینگ به شدت انتقاد کرد و آن را ظلم به جوانان دانست و تاکید کرد شبکه‌های اجتماعی علل اعتراضات نیستند.

به گزارش رسالت، «برندسازی»، سرمایه‌گذاری و جذب مشتریان و کاربران، آنی اتفاق نمی‌افتد؛ زمان‌بر و پرهزینه است، به همین دلیل ادامه فیلترینگ بعد از پایان اغتشاشات‌، ظلم به همه فعالان این حوزه به‌ویژه جوانانی است که طی سال‌های گذشته اغلب ناامید از پیدا کردن شغل مورد‌علاقه به اینستاگرام روی آورده‌اند.

فیلتر دائمی شبکه‌های اجتماعی خارجی که حدود ۵۰ میلیون کاربر و میلیون‌ها نفر از آن ارتباط ارتزاق می‌کنند در حرف کار سختی ‌نیست، اما بدانیم که اولا ارتباط و تکنولوژی‌های ارتباطی را نمی‌توان فیلتر کرد، ثانیا اگر هدف مدیریت نسل z است، فیلتر‌شکن‌های آنها همیشه روشن است، علل همه اغتشاشات هم شبکه‌های اجتماعی نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خبر خوب برای کارکنان وظیفه فراری متاهل

د اکتبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان متاهلی که بعداز تاریخ یکم آذرماه سال 99به خدمت سربازی اعزام شده اند، از دوماه کسرخدمت سربازی بهره مند می‌شوند. به گزارش ایلنا، برابر مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح و در راستای کمک به ازدواج و کاهش مشکلات جوانان، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000