از نادادنی و بلندپروازی من سوء استفاده کردند /تمامی لایوها و چالش‌ها، به من دیکته شده بود

اعتمادآنلاین|

سومین جلسه دادگاه میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.

​به گزارش فارس، قاضی صلواتی خطاب به متهم بیان کرد:

*اتهامات میلاد حاتمی براساس کیفرخواست صادره افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده، اخلال در نظام پولی و ارزی از طریق خروج مبالغی از سیستم پولی کشور به مراکز قمار و تبدیل آن به ارز به خارج از کشور، دایر کردن مرکز قمار، تشویق به فساد با توجه به اقدامات مخرب در فضای مجازی و گسترش بی‌بند و باری است.

قاضی از متهم میلاد حاتمی خواست تا با حضور در جایگاه از اتهامات وارده نسبت به خود دفاع کند.

میلاد حاتمی با حضور در جایگاه گفت:

*در وهله اول قبول دارم اشتباهات و خلاف‌هایی مرتکب شدم و به همین جهت هم از آغاز بازداشت، در صدد جبران خطاهایم برآمدم.

*به پیشنهاد یکی از دوستانم که در ترکیه کار می‌کرد سر از آن کشور درآوردم و به همراه دوستم کار گردشگری انجام می‌دادم. پس از گذشت مدتی به عنوان یک مهره مورد توجه گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی قرار گرفتم و در زمینه جذب فالوور برای آنها اقدام کردم که البته خود قربانی سوءاستفاده اشخاصی هستم که از من به عنوان ویترین نمایشگاه ناصواب خود بهره بردند.

*تمامی این نمایش‌ها، لایوها و چالش‌ها، دیکته شده از سوی بازیگران اصلی و پشت پرده بوده که از بلندپروازی و نادانی من سوءاستفاده کردند.

*در دایرکت اینستاگرام با آقای سعدالله امیرشقاقی سرشاخه شبکه قمار آشنا شدم که وی پیشنهاد داد برای ما تبلیغات کن به تو درصد می‌دهیم و خانه و ماشین در اختیارت می‌گذاریم. بعد از آشنایی قرار شد هر تبلیغاتی که می‌کنم، به من ۵۰ درصد بدهند. از آنجا شروع به درست کردن ویدیو و تبلیغات کردم.

قاضی صلواتی پرسید:

*پول را ماهیانه یا هفتگی پرداخت می‌کردند؟

متهم پاسخ داد:

*هفتگی در ترکیه به حساب صراف پول واریز می‌کردند او هم به من لیر می‌داد.

*پول‌ها را ماشین تهیه کردم چهار تا ماشین داشتم. یعنی تا پول دستم می‌آمد چون علاقه به ماشین داشتم ماشین می‌گرفتم. البته خانه و تفریحات هم بود.

*از طریق یک پنل فقط می‌توانستم ببینم چند نفر از طریق من به سایت وارد شده‌اند تا از درآمد حاصل از تبلیغات اطلاع پیدا کنم.

*من تبلیغ قمار برای جذب اعضا می‌کردم. اشخاصی به نام رضا و اشکان تمام کارهای فنی از کارت به کارت درگاه تا دیگر مسائل به عهده آنها بود.

*میلاد حاتمی در بازجویی تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ اقرار کرد که با هدف همکاری شبکه سعدالله شقاقی برای افزایش فالوور برای تبلیغ در شبکه قمار از چالش‌هایی غیراخلاقی استفاده می‌کرد.

*میلاد حاتمی با حدود ۲ میلیون فالوور، چالش‌هایی غیر اخلاقی را استوری می‌کرد که همه می‌توانستند ببینند که به معنی اشاعه و گسترش فحشا است.

پس از پایان جلسه دادگاه قاضی صلواتی اعلام کرد، فردا جلسات دادگاه ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بررسی ایمنی ساختمان‌های عبدالباقی / ساختمان های پرخطر تخریب می شوند

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدرضا متور سرپرست شهرداری آبادان امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: بازدیدهای اولیه از وضعیت ایمنی ساختمان‌های هلدینگ عبدالباقی انجام شده است. به گزارش فارس، وی ادامه داد: *در مورد استحکام بنای این ساختمان‌ها نامه‌هایی به نظام مهندسی در خصوص ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی ساختمان ارسال شده که این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000