درخواست یک روزنامه از قوه قضائیه: با رسانه‌های تحریک‌کننده برخورد عبرت‌آموز کنید

اعتمادآنلاین|

روزنامه ایران رسانه‌ها را یکی مقصرات شکل‌گیری اعتراضات دانست و از دستگاه قضا خواست با آنها برخورد عبرت‌آموز شود.

روزنامه ایران نوشت: مراجع امنیتی و قضایی در کنار برخورد کاملاً قاطع و کوبنده با «مباشران جنایت» (اشرار کف خیابان)، باید سراغ رسانه‌ها و سیاست‌بازانی بروند که با تحریف و تهییج و تحریک، «مسببان» جنایت و شرارت اخیر بودند و مجازات‌های عبرت‌آموز علیه آنها اعمال کنند. تا اینجای کار هم، تأخیر و کوتاهی زیادی صورت گرفته است. مسئولیت همه جراحات و خسارت‌هایی که به مردم، کسب و کار‌ها و کادر انتظامی و امنیتی و بسیج وارد شده، بر عهده سیاسیون و نشریات و کانال‌های مذکور است.این حلقه، مجرمان سابقه دار محسوب می‌شوند و دیگر نباید برای چندمین بار مورد اغماض و غفلت قرار بگیرند. تعقیب و مجازات این عناصر مجرم، برای صیانت از جان و مال و ناموس مردم و اقتدار و امنیت کشور، فوریت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مخاطبِ امروز محکوم به دیدن صداوسیما نیست/رسانه را با مدل گذشته اداره نکنیم

س اکتبر 11 , 2022
ایسنا نوشت: معاون مطبوعاتی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علت ضعف صداوسیما در پرداختن به اتفاقات روز جامعه را نداشتن مهارت دانست و توصیه کرد، در دوره‌ای که مخاطب محکوم به دیدن صداوسیما نیست و حق انتخاب دارد، رسانه را با مدل گذشته اداره نکنند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000