بررسی افزایش حقوق کارکنان شهرداری/ صلاحیت ذی حساب معرفی شده شهرداری بررسی شد

اعتمادآنلاین|

صبح امروز کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تشکیل جلسه داد.

​به گزارش فارس، در این جلسه که اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی شهرداری تهران و مدیران کل این حوزه حضور داشتند تعیین وضعیت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری تهران در سال 1401 در دستور کار قرار گرفت.

طی این جلسه فروزنده معاون برنامه ریزی شهرداری تهران از اجرایی شدن افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان رسمی و افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارکنان قراردادی خبر داد.

در این جلسه همچنین از آنجا که حقوق کارکنان رسمی با رشد کمتری نسبت به نیروهای قراردادی رو به رو شده است اعضای جلسه راهکارهای مناسب سازی حقوق کارکنان رسمی را در دستور کار قرار دادند.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در افزایش حقوق کارکنان از شهرداری تهران خواستند تا راهکارهای عملیاتی جهت بهبود حقوق کارکنان رسمی ارائه دهد و در این خصوص اعضای کمیسیون پیشنهاداتی را مطرح کردند.

شایان ذکر است در این جلسه بررسی لایحه معرفی ذی حساب شهرداری تهران نیز در دستور کار قرار گرفت و پرونده جناب قویدل که از پرسنل شهرداری تهران هستند بررسی شد.

پست بعدی

حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی فوتبال/ سجادی تماشاگر ویژه بازی ایران و الجزایر

ی ژوئن 12 , 2022
اعتمادآنلاین| سید حمید سجادی که پس از نشست اخیر مشترک ایران و قطر برای همکاری دو کشور در زمینه‌های مشترک به دوحه دعوت شده بود، بعدازظهر امروز به وقت محلی وارد این شهر شد و در فرودگاه بین‌المللی دوحه مورد استقبال مقامات وزارت ورزش قطر و سفیر ایران در دوحه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000