کشتی کروز ایرانی‌ها را به جام جهانی می‌برد

اعتمادآنلاین|

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال قطر عنوان کرده است به شرط اقامت 3 روز در قطر بلیت بازی‌های جام جهانی را به متقاضیان ایرانی می‌فروشد، گفت: ایرانی‌ها می‌توانند صبح با استفاده از کشتی کروز به قطر مسافرت کنند و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند. همچنین تماشاگران خارجی می‌توانند با استفاده از هواپیما‌های شاتل ما و انتخاب کیش به عنوان محل اقامت‌شان، بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و به کشور مبدا خود برگردند. چون به هر حال اقامت در قطر، اقامت گرانی است.

به گزارش تسنیم، جام جهانی قطر اواخر آبان ماه آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این مسابقات با انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آذری جهرمی سیاست فیلترینگ دولت ابراهیم رئیسی را به باد انتقاد گرفت

پ سپتامبر 29 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد جواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: تا سخنی می‌گویم یا نقدی مطرح می‌کنم، فریادها بلند می‌شود که مگر در زمان شما فلان کار نشد و یا در زمان شما فلان سیستم پایه‌گذاری نشد؛ هر چند بسیاری از این انتسابها صحیح نیست، اما فرض […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000