دو تا سه سال طول می کشد آمریکا به اوکراین جنگنده اف-۱۶ بدهد

اعتمادآنلاین|

خبرنامه پولتیکو اخیرا گزارش کرده بود که دولت واشنگتن ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ و موشک‌های پاتریوت را به اوکراین در دست بررسی دارد چون انتظار دارد که درگیری روسیه در این کشور چندین سال به طول بینجامد.

به گزارش ایسنا، این خبرنامه از ثول ژنرال جیمز هکر، فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اروپا و آفریقا گزارش کرد، این تاخیر ناشی از مسائل لجستیکی و آموزشی است اما اوکراین در آینده این جنگنده‌ها را دریافت خواهد کرد.

واشنگتن ارسال تسلیحات را به اوکراین تسریع کرده و در نهایت با تامین سیستم‌های راکتی مانند HIMARS و پلتفورم‌های توپخانه‌ای دور برد به این کشور موافقت کرده است.

آمریکا ارسال تسلیحات سنگین‌تر را هم به اوکراین بیشتر کرده و می‌گوید، تا مادامی که نیروهای روسی از تمامی بخش‌های اوکراین به بیرون رانده شوند، واشنگتن به تامین سلاح به این کشور ادامه می‌دهد.

پنتاگون اما از ارسال تسلیحات پیچیده‌تر مانند خودروهای زرهی سنگین یا جنگنده بجای تسهیل انتقال تجهیزات دوران شوروی از کشورهای ثالث مانند لهستان و جمهوری چک، امتناع کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پنجره استقلال بسته شد

س سپتامبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال که دو فصل پیش هدایت استقلال را بر عهده داشت بعد از سیزده هفته هدایت آبی‌پوشان، به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش تهران را بی‌خبر ترک کرد و به کشورش ایتالیا بازگشت. به گزارش ایرنا، او پس از این اقدام از استقلال به خاطر پرداخت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000