اتفاقی که نباید درمورد مهسا امینی رخ داده؛ مردم فریب نخورند

اعتمادآنلاین|

مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به موضوع مهسا امینی گفت: مردم مراقب باشند و فریب جریانات انحرافی را نخورند و برای این موضوع نباید اصل نظام را هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، مظفری در تبیین تفاوت اعتراض و اغتشاش و آشوب اظهار داشت : دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران برای ناامن کردن کشور در هر مقطع و زمانی برنامه دارند و مترصد فرصتی هستند تا نقشه های خود را عملی سازند و از فوت خانم امینی نیز در حال بهره برداری به نفع خود هستند.

وی افزود: مردم مراقب باشند و فریب جریانات انحرافی را نخورند و برای این موضوع نباید اصل نظام را هدف قرار داد. دشمن با هدایت این جریان و انحراف آن به سمت خواسته ها و نقشه های شوم خودشان ، سعی در تفرقه افکنی و ارائه رفتارهای ساختارشکنانه و ضدیت با نظام را دارند.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به "تقدیم ۲۵۰ هزار شهید برای انقلاب اسلامی" خاطرنشان کرد: شخصیت های بزرگی مانند حضرت امام (ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری را چطور می شود بخاطر موضوعی که در حال بررسی می باشد مورد هدف قرار داد و اصل نظام را زیر سوال برد. باید دشمن‌شناس بوده و در راه شهدای انقلاب و آرمان‌های آنها حرکت کنیم.

مظفری در پایان با بیان اینکه باید راه سعادت و پیشرفت را زیر پرچم انقلاب و ولایت ادامه دهیم، گفت: شهدا با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و اکنون نیز وظیفه اصلی ما پاسداری از خون شهدا و تداوم راه آنها برای صیانت از آرمان های انقلاب و نظام است تا زمانی که این پرچم به دست صاحب آن، امام زمان (عج) تحویل داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اقتصاد اروپا وارد رکود می‌شود

س سپتامبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| بر اساس نظرسنجی بلومبرگ که روز دوشنبه منتشر شد، کشورهای منطقه یورو به دلیل افزایش شدید قیمت حامل‌های انرژی و کاهش شدید عرضه برق، به احتمال 80 درصد در 12 ماه آینده دچار رکود اقتصادی خواهند شد. به گزارش تسنیم، این شبکه خبری گزارش داد که این پیش بینی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000