پودر لیمو سیاه ضد سرطان معده و گوارش

هر کدام از این گیاهان و میوه های دارویی در صورتی که به صورت ارگانیک نیز تولید شوند توانایی پاسخگویی به اکثر نیازهای غذایی و درمانی افراد مختلف را دارندکه گرچه هر کدام از این میوه ها خاستگاه متفاوتی دارند ولی در کشور ما نیز با توجه به ورود روش های نوین کاشت و پرورش آنها و ایجاد کارخانه ها و کارگاه های تولیدی تبدیلی، بستر مناسبی برای ارائه انواع آنها به بازار نظیر خشک شده پودری و اسلایس شده به وجود آمده است. ما در سایت مجموعه بزرگ آراد برندینگ قصد داریم تابه یکی از از قدیمی ترین و پرخاصیت ترین این میوه ها و انواع آن در بازار اشاره کنیم تا شما مصرف کننده گرامی بتوانید با خیال آسوده و در فصل های متفاوتی که این میوه کشت و استحصال نمی شود؛ به انواع خشک شده و یا پودری آن دست یابند.

کارشناسان ما در این وب سایت در طول  بیست و چهار ساعت کاری و بصورت کاملا شبانه روزی و آنلاین آماده ارائه مشاوره در زمینه کیفیت و بهترین قیمت ممکن هستند و پس از ثبت سفارش، شما می توانید این محصول را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و بسته بندی به هر نقطه ای که درخواست نموده اید، دریافت دارید.

 

پودر لیمو بجای کافور

درمان سریع سرماخوردگی با استفاده از لیمو ترشویتامین C موجود در لیمو ها در درمان سرماخوردگی بسیار مفید و موثر است همچنین بهتر است در طول سرماخوردگی برای رفع آبریزش بینی و همچنین کم شدن خارش سوراخ بینی خود از مقداری ترکیب آب لیموی گرم استفاده بکنید.قویت سیستم ایمنی بدن با مصرف لیمو ترشاگر که سیستم ایمنی ضیعفی دارید بهتر است برای تقویت هر چه بیشتر آن در شروع روز مقداری آب لیمو به همراه آب گرم میل کنید.دفع سموم بدن با استفاده از لیمو ترشویتامین ها و مواد معدنی موجود در لیمو ها مانند یک دیورتیک طبیعی عمل می کند و می تواند بهترین راه حل برای دفع مایعات بدن از طریق ادرار باشد.سفیدی دندان ها با مصرف لیمو ترشاگر که دوس دارید دندان های زیبا و سفید داشته باشید حتما از لیمو در طول روز استفاده بکنید زیرا به سبب خواص اسیدی که دارد می تواند تمام ذراتی که به دندان های شما چسبیده است را از بین ببرد و باعث درخشانی هر چه بیشتر دندان های شما بشود.

بسیاری از مراکز تهیه غذا بجای کافور برای کاهش میل جنسی از پودر لیمو بجای کافور در غذا های خود استفاده می کنند. این میوه فوق العاده دارای خواص شگفت انگیزی است که شما می توانید با استفاده از آن در وعده های غذایی خود از خاصیت های بی نظیر آن بهره مند شوید.

پودر لیمو سیاه

کاملا مشخص می باشد که پودر لیمو عمانی سیاه نیز یکی از فراورده های لیمو سیاه می باشد، این لیمو بیشتر در هرمزگان و فارس کشت و پرورش می یابد و مردم جنوب به مصرف لیموها علاقه زیادی دارند، آنها برای خورشت سبزی، قیمه و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، مقدار پتاسیم، کلسیم، ویتامین ب و دیگر مواد مغذی موجود در این لیموها بسیار بیشتر بوده و آنها دارای خاصیت لاغر کنندگی هستند و برای این کار باید آنها را مرتب استفاده کرد.

مصرف این محصولات به مرور زمان باعث از بین رفتن چربیهای بدن می شوند، آنها بدن را از تمامی سلولیتها پاک کرده و چربیهای اضافه را از بین می برند، آنها جوان کننده هستند و باعث بازسازی پوست صورت می شوند و با خاصیت کلاژن سازی بالایی که دارند باعث می شوند، پوست از هر گونه مشکلی دور باشد، آنها به ضد عفونت بوده و برای درمان گرمازدگی نیز مورد استفاده قرار می گیرند، این محصولات ضدعفونی کننده  معده بوده و دستگاه گوارش را التیام می بخشند و باعث از بین رفتن زخم معده می گردند. پودر لیمو به صورت دمنوش نیز مورد استفاده قرار می گیرند، آنها باعث از بین رفتن سردردهای میگرنی می شوند.

 همچنین جهت تولید ماسکهای زیبایی نیز کاربرد بسیار زیادی دارند، برای این کار پودر لیمو سیاه را با روغن زیتون اصل ترکیب شده و باعث طراوت بخشیدن به پوست صورت می شوند، آنها تازگی را به پوست بر می گردانند و سبب بازسازی و از بین بردن انواع لکه های پوستی می شوند.

پست بعدی

افزایش درآمد روس نفت با وجود تحریم‌ها

ج سپتامبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| سود خالص روس‌نفت در نیمه اول سال ۲۰۲۲، به ۷.۲ میلیارد دلار (۴۳۲ میلیارد روبل) افزایش یافت. تولید نفت و گاز این شرکت به میزان ۱.۵ درصد رشد کرد و معادل ۴.۸۵ میلیون بشکه نفت در روز بود. به گزارش ایسنا، ایگور سچین، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل روس‌نفت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000