شیشه دوجداره رفلکس حرارتی اصفهان

یکی از جدید ترین و پر فروش ترین نوع شیشه ساختمانی از نوع دوجداره رفلکس می باشد زیرا این شیشه دارای ویژگیهای قابل قبولی می باشد. اولین و در الویت ترین انتخاب برای یک محیط استفاده از شیشه دوجداره رفلکس می باشد زیرا باعث زیبایی محیط شده و امنیت را نیز برای محیط بر قرار می سازد. برای ساخت و تولید شیشه دوجداره از ترکیباتی استفاده می کنند که باعث تغییرات در شیشه معمولی شده و آن را به شیشه رفلکسی تبدیل می کند. با استفاده از آلیاژهای مخصوصی اقدام به تغییر رنگ شیشه کرده و آن را در رنگهای مختلفی تولید می کنند. تنوع زیاد رنگ این شیشه باعث شده تا در محیطهای مختلفی از آن استفاده شود و مورد توجه و استقبال قرار بگیرد.

وجود آینه در محیط باعث انعکاس تصویر شده و محیط را بزرگ تر نشان می دهد و همچنین شیشه دوجداره رفلکس نیز اگر در محیطی استفاده شود باعث بزرگ تر دیده شدن محیط می شود و جلوه ی یک ساختمان را بیشتر می کند. ساختمانهای بزرگ در سطح شهر و یا درب ورودی بیشتر پارکینگها و پنجره های ساختمانهایی که به صورت امنیتی هستند و به هیچ عنوان نباید داخل آنها مشخص باشد از شیشه رفلکسی استفاده می کنند و بهترین انتخاب برای مکانهای امنیتی می باشد. از ویژگیهای بسیار مهم و قابل توجه ی شیشه دوجدار رفلکس طلایی میزان بازتاب نور می باشد. این محصول به راحتی و با قدرت زیاد نور را بازتاب می دهد و در نتیجه از میزان گرما می کاهد و به داخل وارد نمی کند.

دستگاه شیشه دوجداره حرارتی

یک روش جدید که شرکتهای مختلف برای تولید شیشه دوجداره با درب توری آلومینیوم از آن استفاده می کنند تولید شیشه با اسپیسر حرارتی می باشد. اسپیسرها از جنس فلز یا پلاستیک هستند و در شیشه های دوجداره برای جدا کردن دو شیشه از یکدیگر از این وسیله استفاده می کنند، همچنین عایق مناسبی در برابر حرارت و رطوبت بوده و از اتلاف گرما جلوگیری می کند. کارخانه هایی که مشغول به ساخت شیشه دوجداره  با درب ورودی ساده می باشند همواره در تلاش اند تا از تجهیزاتی پیشرفته در خط تولید اسپیسر استفاده کنند تا بتوانند محصولاتی باکیفیت را تولید و به بازار عرضه کنند.

همانطور که در بالا نیز بیان شد شیشه های دوجداره انواع مختلفی دارند که از جمله ی آنها می توان به شیشه دوجداره حرارتی اشاره کرد. استفاده از این شیشه ها جدا از اینکه ورود و خروج صدا را کم می کنند از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می کنند که همین امر سبب کاهش هزینه های مربوط به سیستم گرمایشی و سرمایشی می گردد، بنابراین تهیه شیشه دوجداره برای منزل امری ضروری می باشد. به دلیل کاربردهای گسترده شیشه دوجداره صنعتی با توری آلومینیوم ضخیم مراکز مختلفی اقدام به تولید این محصول با برندهای متنوعی کرده اند که باید در هنگام خرید به این موضوع توجه داشت که شیشه دوجداره را از مراکز معتبر تهیه کرد تا از کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت آن استفاده شده مطمئن بود.

شیشه دوجداره اصفهان

یکی از بهترین نوع شیشه های دوجداره که در استان اصفهان طرفداران زیادی دارد نوع دودی آن می باشد رنگ شیشه های دودی  تیره می باشد البته باید توجه داشته باشید که دو نوع شیشه به رنگ تیره موجود می باشد که معمولا آنها را با هم اشتباه می گیرند شیشه های برنز هم نوعی از شیشیه های تیره رنگ می باشد با این تفاوت که رنگ شیشه های دودی مایل به مشکی می باشد اما رنگ شیشه های برنز مایل به قهوه ای به نسبت تیره می باشد. استان اصفهان جزء استانهایی می باشد که بیشترین خواستار شیشه دوجداره شرق نوع فلوت کلاسیک می باشد. شیشه ها علاوه بر اینکه نور محیط را تامین می کنند باعث ارتباط بصری داخل با محیط بیرونی می شود شیشه های دوجداره یکی از بهترین نوع از شیشه ها می باشند که استفاده از آنها در نمای خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

باید بدانید که امروزه شیشه دوجداره اصفهان به ویژه تولید شیشه ساختمانی به گونه ای طراحی شده اند که افراد بنا بر سلیقه ای که دارند یک نوع از آن را انتخاب و خریداری می کنند. برای ساخت شیشه های دو جداره فلوت از دو شیشه با اندازه ی یکسان استفاده می شود اگر اندازه این دو شیشه ها یکسان نباشد هنگام نصب شیشه در داخل فریم به طور کامل داخل پنجره دوجداره قرار نمی گیرد و عایق بندی آن به هم خواهد ریخت.استان اصفهان یکی از برزگترین استانهایی می باشد که شیشه دوجداره فلوت در آن بازار به نسبت خوبی دارد. شیشه های دوجداره دارای انواع مختلفی می باشد که ما در قسمت بعد به بررسی آن خواهیم پرداخت. همانطور که در قسمت قبل گفته شد شیشه های دوجداره دارای انواع مختلفی می باشد هر یک از این نوع از شیشه ها در مکان خاصی استفاده می شود.

پست بعدی

قطع ارتباطات در لبنان/ ارتباط لبنان با خارج قطع شد

ج سپتامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| رسانه‌های لبنانی خبر دادند در پی اعتصاب کارکنان سازمان «اوجیرو» -بازوی اجرایی وزارت ارتباطات این کشور- خدمات ارتباطی و اینترنتی در بخش‌‌های مختلف این کشور قطع شده است. ​به گزارش فارس، طبق گزارش رسانه‌های لبنانی، کارکنان سازمان ارتباطات اوجیرو خواستار افزایش حقوق خود شده‌اند و در پی عدم پاسخگویی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000