فروش شیرینی آلمانی مربایی شیراز

همانطور که می دانید این شیرینی به طور معمول در فر تهیه می شود اما کسانی که در منزل فر ندارند می توانند آن را در ماهیتابه و بر روی اجاق گاز تهیه کنند.

خمیر را به همان روش بالا تهیه کنید و بعد از قالب زدن آنها را بر روی سینی گرد کوچک بچینید سپس یک قابلمه تفلون مناسب که سینی در آن قرار بگیرید، انتخاب نموده و بر روی حرارت قرار هید.

در مرحله بعد کاترهایی که برای قالب زدن استفاده می کردید را در کف قابلمه بگذارید و سینی را روی آن قرار دهید، درب قابلمه را با یک پارچه بپیچید روی آن قرار دهید و اجازه دهید شیرینیها طلایی شوند، شیرینیهای پخته شده را از قابلمه خارج کنید تا خنک شوند.

یکی از پرطرفدارترین شیرینی های خشک، شیرینی آلمانی شیراز نام دارد که این خوراکی در تمامی قنادیها موجود می باشد و شما می توانید آنها را به راحتی خریداری کنید.

این شیرینی با توجه به موادی که در آن استفاده می شود باید بافتی نرم و ترد داشته باشد اگر شیرینی که شما درست نموده اید سفت بود، 3 دلیل وجو دارد که این 3 دلیل شامل کم بودن روغن، ورز دادن بیش از حد خمیر و افزایش مقدار آب یا شیر می باشد. در تهیه این نوع شیرینی از انواع مارمالاد، پودر پسته و پودر بادام برای تزئین آنها استفاده می کنند در واقع طعم و ظاهر این شیرینی به این عوامل بستگی دارد.

شیرینی آلمانی مربایی

در واقع در تهیه شیرینی آلمانی مربایی از بهترین خمیر استفاده شده است و این نکته را لازم است بیان نماییم که هر اندازه نوع خمیر مذکور پهن تر و دارای قطر کمتری باشد، می توان انتظار داشته که از شیرینی خوش طعم تری برخوردار شد. در واقع فرض نمایید به هنگام تهیه شیرینی آلمانی مربایی، دو لایه از خمیر را به شکلهای مختلفی پهن نموده و بین آن را با مواد کاملاً طبیعی پر نموده و اکنون مزه آن را زیر زبان خود حس نمایید که بدون شک شما نیز خواهان این محصولات خواهید شد و آنها را جهت صرف با چای و قهوه در نظر خواهید گرفت. بسیاری از شیرینیهای آلمان با نام نوع مشهدی نیز معروف می باشد و همواره جهت پذیرایی از تمام میهمانان استفاده می شود و حتی هنگام اعیادی نظیر فطر و شعبانیه بسیار مورد درخواست قرار می گیرند.

شایان ذکر است که متریال بی نظیری در تولید نوعی ماده غذایی خوش طعم یعنی شیرینی آلمانی مربایی به کار رفته است که شامل: آرد، شربت عسل گون، مارمالاد، مغز گردو، پسته، شکلات و غیره می باشند و همواره با این تنوع در مواد اولیه می توانیم این انتظار را داشته باشیم که بی نظیر ترین نوع شیرینیها شامل حال ما خواهد شد.

شیرینی آلمانی مریایی از ترکیب آردهای با کیفیت، مارمالاد خوش پخت و سایر موادی تشکیل شده که با مخلوط شدن در دستگاه های خاصی این زمینه را ایجاد می نمایند که بهترین اقسام وارد چرخه تولید شده و سپس بسته بندیهای مناسب و بهداشتی نیز برای آنها در نظر گرفته شود.

فروش شیرینی آلمانی

در هنگام سرو شیرینی و به ویژه شیرینی تر سعی کنید حتما از سلفون استفاده کنید زیرا هم کیفیت شیرینی شما حفظ می شود هم از قرار گرفتن حشرات جلوگیری می شود در نگهداری شیرینیهای خشک اگر می خواهید به مدت طولانی نگهداری کنید در یک ظرف در بسته که کنار آن چند تکه سیب قرار دهید می توانید به مدت سه هفته در یخچال و تا دو ماه در فریزر نگهداری کنید.

اگر مقداری از شیرینی را در فریزر نگهداری کرده اید دو ساعت قبل از مصرف به مقداری که مصرف می شود را از فریزر خارج کنید و اجازه دهید در دمای محیط آماده مصرف شود.

افرادی هستند که به صورت خانگی اقدام به فروش شیرینی آلمانی می کنند باید دقت داشته باشید که همه موارد بهداشتی را رعایت کنند.

نکاتی که در زمان خرید شیرینی وانتخاب و نگهداری شیرینی باید رعایت شود این موارد می باشد که حتما از قنادیهای معتبر اقدام به خرید کنید اگر تمایل به تهیه شیرینی به صورت خانگی دارید از فرد مورد نظر و محل کارگاه آن اطمینان داشته باشید که اصول بهداشتی را رعایت کنند. در جشنها و مهمانیهای ما ایرانیها تنقلاتی مثل شیرینی آلمانی یا همان مربایی جایگاه ویژه‌ای دارد.

پست بعدی

افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی معاف از مالیات شد

ج سپتامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| یکی از سیاستهای دولت، تشویق شرکتها به سرمایه‌گذاری و توسعه خطوط تولید است. در این زمینه، بخشنامه‌ای از سوی داود منظور رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی مبنی بر تبیین ماده 105 قانون مالیات‌های مستقیم و بند ف تبصره 2 قانون بودجه 1401 کل کشور در روز گذشته ابلاغ شد. ​به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000