راه اندازی قنادی در کانادا

شیرینی ها و کیک ها همیشه از خوراکی های محبوب در سراسر جهان به شمار می روند. مردم سراسر دنیا همراه با خلاقیت خود در حوزه شیرینی پزی، هنر خود را در این شغل به کار گرفته و انواع کیک و شیرینی ها را درست می کنند. به همین خاطر است که ایده راه اندازی قنادی در کانادا همیشه محبوب بوده است.

کشور کانادا نیز از این قاعده مستثنی نیست و قنادی های مختلفی در سراسر این کشور در مدت زمان کوتاهی به درآمد می رسند. در ادامه با ما و موسسه مهاجرتی تراست همراه باشید تا به اطلاعاتی در خصوص بازار کار قنادی در کانادا بپردازیم.

وظایف قنادها در کانادا

  • دریافت، بررسی و نگهداری محصولات شیرینی پزی
  • تهیه طیف گسترده ای از محصولات آماده و نیمه آماده قنادی
  • تهیه شیرینی و کیک های متنوع با رعایت دقیق دستور العمل های بهداشتی
  • به کارگیری بهترین مواد با کیفیت بالا برای پخت کیک و شیرینی
  • داشتن خلاقیت در خصوص تزئین محصولات شیرینی و کیک ها
  • مشتری مداری و توانایی در جذب مشتریان با استفاده از تبلیغات موثر
  • مهارت استفاده صحیح از مواد کیک و شیرینی ها
  • آگاهی صحیح از قیمت گذاری روی محصولات
  • پذیرش مسئولیت در هر شکست

دلایل راه اندازی قنادی در کانادا

فرصت های کاری متنوعی در خصوص قنادی در کانادا وجود دارد.

امکان پیشرفت و تاسیس شعبه در قنادی های کشور کانادا وجود دارد.

قنادی ها در کانادا می توانند در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالا برسند.

نکاتی در خصوص قنادی های کانادا

مصرف سرانه شیرینی در کانادا در سال ۲۰۱۹ بیشتر از میانگین مصرف شیرینی جهانی بوده است.

الگوی خرید مصرف کنندگان کانادایی در بخش شیرینی پزی بدون تغییر باقی مانده است.

هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها در کانادا نیز به فروش شیرینی می پردازند.

پیش نیازهای تاسیس قنادی در کانادا

تاسیس و راه اندازی قنادی در کانادا مانند هر شغل دیگری پیش نیاز هایی دارد که داشتن همین پیش نیازها باعث می شود فرد هم در مدت زمان کوتاهی به درآمد برسد و هم محبوبیت پیدا کند.

بررسی ها نشان می دهد مشاغل قنادی در کانادا تا حد زیادی به خلاقیت و مهارت در این شغل وابسته است. یعنی این دو فاکتور در کنار هم مهمترین پیش نیازهای قنادی در کانادا است.

مردم همیشه به ظاهر شیرینی ها و کیک ها اهمیت می دهند و برایشان مهم است که دیزاین و طراحی شیرینی که می خرند زیبا باشد و در عین حال مهارت کافی برای پخت شیرینی هم به کار رفته باشد. یعنی شغل قنادی هم به ظاهر و هم به باطن کار توجه می کند.

زمان ویزای کاری قنادی در کانادا

به طور قطعی نمی توان مشخص کرد که مدت زمان ویزای کاری چقدر است چرا که این مدت زمان بستگی به قراردادی دارد که میان شما و کارفرما بسته می شود. به طور معمول اعتبار ویزای کاری قنادی بین ۱ سال تا ۳ سال است.

شما می توانید پس از اینکه مدت زمان ویزای کاری شما به اتمام رسید، دوباره آن را تمدید کنید. در این حالت شما تجربه کاری به دست خواهید آورد و می توانید از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا و تجربه کانادایی اقدام به درخواست اقامت دائم کنید.

فرصت های شغلی قنادی در کانادا

افرادی که علاقه مند به شغل قنادی در کانادا هستند می توانند در قنادی ها، کافه ها، رستوران ها و مراکز خرید مشغول به کار شوند. بسیاری دیگر از افراد ترجیح می دهند در صورت داشتن سرمایه کافی، خودشان قنادی تاسیس کنند. توجه داشته باشید که تاسیس قنادی خودتان در کانادا نیازمند به اخذ مجوزهای لازم از طرف وزارت بهداشت و کشاورزی است.

هزینه های راه اندازی قنادی در کانادا

اگر قصد دارید هزینه های راه اندازی قنادی در کانادا را حساب کنید، می توانید از وب سایت گنجینه ارز که شامل گزینه هایی مانند نرخ دلار کانادا امروز و حتی قیمت دلار کانادا امروز است، استفاده کنید.

خرید یا اجاره قنادی در کانادا

یکی از سؤالات مهمی که در ذهن علاقه‌ مندان به سرمایه‌ گذاری از طریق راه اندازی قنادی وجود دارد این است که خرید قنادی بهتر است و یا اجاره آن؟ پاسخ اجمالی به سؤال این است که برای سرمایه ‌گذارانی که از ایران وارد کانادا می ‌شوند، اجاره قنادی گزینه بهتری است.

اول اینکه هزینه خرید یک قنادی در کانادا بسیار بالاست و شما باید قادر به پرداخت این مبلغ باشید. قیمت قنادی ها نیز بستگی به مکان، میزان فروش، وسعت و… تفاوت بسیار زیادی دارد و نمی‌توان عدد خاصی برای آن ارائه داد. با این‌ حال خریداری یک قنادی مناسب در کانادا ممکن است تا چند میلیون دلار هزینه داشته باشد.

مشکلی که وجود دارد این است که برای کسانی که به ‌تازگی و با ویزای موقت سرمایه‌ گذاری وارد کانادا می ‌شوند، امکان دریافت وام بانکی سنگین وجود ندارد و آنها باید کل این مبلغ را به صورت نقد بپردازند. به همین دلیل خرید قنادی برای این افراد چندان منطقی نخواهد بود.

خرید قنادی در کانادا در صورتی به ‌صرفه است که شما بتوانید 60 تا 70 درصد مبلغ خرید را از طریق وام تأمین کنید و تنها 30 تا 40 درصد باقی مانده را خودتان بپردازید. البته خرید قنادی این مزیت را دارد که با افزایش قیمت ملک، قیمت قنادی شما نیز افزایش پیدا می‌ کند و بنابراین از این ‌جهت می‌ تواند برای شما سودمند باشد.

برخلاف خرید، اجاره قنادی در کانادا نیاز به سرمایه بسیار کمتری دارد. معمولاً قراردادهای اجاره قنادی در کانادا به صورت 5+5+5 تنظیم می ‌شوند. به این ترتیب که مدت ‌زمان اولیه قرارداد اجاره 5 سال است و پس از اتمام 5 سال، در مورد قیمت جدید با توجه‌ به شرایط تورم مذاکره مجدد صورت خواهد گرفت و این روند به همین شکل تا 15 سال ادامه خواهد داشت. در این مدت مالک حق باز پس ‌گیری ملک از شما را ندارد و تنها می‌ تواند هر 5 سال یکبار باتوجه‌ به نرخ تورم، میزان اجاره را افزایش دهد.

توجه به این نکته ضروری است که برای اجاره کردن قنادی، شما باید بتوانید مالک را قانع کنید که می ‌توانید بیزینس موفقی داشته باشید. همچنان که ذکر شد، معمولاً قراردادهای اجاره قنادی در کانادا بلند مدت و به صورت 5 تا 15 ساله هستند. به همین دلیل مالکین علاقه دارند که قنادی خود را به کسی اجاره دهنده که قادر به ایجاد یک بیزینس موفق و پرداخت به ‌موقع اجاره ‌بها باشد.

داشتن تجربه اداره قنادی یکی از عواملی است که باعث جلب اعتماد مالکین می‌ شود. همچنین باتوجه‌ به اینکه معمولا چند ماهی طول می ‌کشد تا قنادی شما به سود دهی برسد، بهتر است که از ابتدا به‌ اندازه 6 ماه اجاره خود را کنار بگذارید تا در پرداخت اجاره به مشکل بر نخورید.

یکی دیگر از مزایای اجاره قنادی در کانادا این است که برخی از مالکان در صورتی که به صورت مستقیم با آنها وارد معامله شده و به توافق برسید، ممکن است از دریافت اجاره چند ماه اول از شما صرف نظر کنند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که همیشه پیدا کردن محل مناسب برای راه اندازی یک قنادی کار راحتی نیست و در بسیاری موارد برای خرید قنادی، قادر به پیدا کردن جای مناسب نخواهید بود و یا اینکه لوکیشن مناسب را پیدا می کنید اما جایی برای راه اندازی کسب و کار در این محل مناسب برای شما باقی نمانده است. در چنین مواردی، اجاره یک قنادی در یک محل مناسب، می تواند گزینه بهتری باشد.

از طرفی، با توجه‌ به اینکه در سال ‌های اخیر قیمت ملک در کانادا رشد قابل ‌توجهی داشته است، سرمایه‌گذاری از طریق خرید قنادی می ‌تواند سود خوبی را در آینده نصیب شما کند. دیگر مزیت خرید قنادی این است که شما رئیس خودتان هستید و می ‌توانید هر طور که دوست دارید عمل کنید و کسب و کارتان را اداره کنید و همین مسئله می‌تواند دست شما را برای شکوفا کردن بیزینس تان باز بگذارد.

از معایب مهم اجاره قنادی در کانادا می‌ توان به این مسئله اشاره کرد که شما باید برای هرگونه تغییر اساسی، مجوز مالک را به دست آورید. البته توصیه می‌ کنیم که در قرارداد اجاره، بندهایی قرار دهید تا در مورد این مسئله اختیار عمل بالاتری داشته باشید. از دیگر معایب اجاره قنادی هم می‌ توان به افزایش قیمت اجاره اشاره کرد. معمولاً درصورتی ‌که قنادی عملکرد موفقی داشته باشد، مالکین افزایش زیادی در مبلغ اجاره در نظر می گیرند و این مسئله می ‌تواند سود شما را کاهش دهد.

مزایا و معایب راه اندازی قنادی در کانادا

مزایای راه اندازی قنادی در کانادا

انعطاف پذیری

می توانید هر چقدر که می خواهید برای کسب و کارتان وقت بگذارید. اگر به این کار علاقه مند باشید و کمی هم تجربه اولیه داشته باشید، می توانید یک قنادی کوچک را به تنهایی مدیریت کنید.

تشویق به خرید آسان

در بیزنس قنادی، شما شانس بسیار بیشتری برای تشویق مشتریان تان به خرید فوری دارید. به راحتی می توانید قیمت، محل قرارگیری، بسته بندی و ارزش تبلیغاتی را تغییر دهید تا روی تصمیم خریدارتان تأثیر بگذارید.

احتمال بیشتر دریافت ارجاعات

ارجاعات در کسب و کار قنادی حرف اول را می زنند. ارجاعات راهی بسیار تاثیرگذار برای جذب و حفظ مشتریان است. داشتن برنامه ارجاع عالی جهت تشویق مشتریان بسیار مهم است زیرا منجر به اطلاع رسانی دوستان و آشنایان شان درباره محصولات و کسب و کار شما می شود.

مدل کسب و کار ساده

کسب و کار قنادی، یک مدل کسب و کار ساده دارد که راه اندازی این بیزنس را آسان تر می کند.

تقاضای بالا و عدم رکود

تقاضا برای کسب و کار قنادی در کانادا سال به سال در حال افزایش است و این بیزنس در برابر رکود هم مقاوم است.

معایب راه اندازی قنادی در کانادا

حاشیه سود ناخالص پایین

حاشیه سود ناخالص برای کسب و کار قنادی در کانادا حدود 37 درصد است که گاهی اوقات می تواند حفظ سودآوری را دشوارتر کند.

نرخ ترک کار بالای کارکنان

در بیزنس قنادی، نرخ ترک کار کارکنان اغلب بالا است که می تواند برای کسب و کار شما بسیار پرهزینه و وقت گیر باشد. البته شما می توانید با ارائه دستمزد رقابتی، مزایا و محیط کاری مثبت تا حد امکان از این اتقاق اجتناب کنید.

خرابی تجهیزات

تجهیزات شما ممکن است آسیب ببینند، خراب شوند و نیاز به تعمیراتی داشته باشند که می تواند گران باشد. مهم است که برای این هزینه ها آماده باشید و سعی کنید تا حد امکان از آسیب تجهیزات جلوگیری کنید.

کسب درآمد غیرفعال چالش برانگیزتر است

کسب درآمد در بیزینس قنادی در کانادا می تواند چالش برانگیز باشد. اغلب اوقات، میزان درآمد از این کسب و کار به مقدار زمانی که در روز برای آن وقت می گذارید محدود می شود.

پست بعدی

چالش حوزه سلامت نگاه مدیریتی و نوع حکمرانی است/ نیاز به مردمی سازی سلامت

س آگوست 23 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم روز پزشک، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد و تبریک روز پزشک، اظهار کرد: توفیقی است برای من که در خدمت شما عزیزانی باشم که در روزهای سخت بیشتر از خانواده‌هایشان کنار مردم هستید. به گزارش ایلنا، وی افزود: وقتی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000