دستمال نخ ابریشمی اصل + پارچه ترمه ابریشم ضخیم

دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ پنبه طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و آن را در کارخانه های نساجی و پارچه بافی به پارچه های مختلف تبدیل می کنند.

یکی از پرمصرف ترین نخها در مصارف گوناگون پنبه می باشد که در بسیاری از لباسها و همچنین فرشها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر توجه کرده باشید نخی که در پود و چله فرشها به کار می رود از نخ پنبه می باشد این نخ از مزایای بسیاری برخوردار است که سبب استفاده بسیار آن در حوزه های گوناگون شده است که یکی از آنها استحکام و مقاومت آن بوده است و همچنین نخ پنبه در مقابل حرارت بسیار مقاوم است به طور کلی نخ پنبه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در تابستان و زمستان می توان از آن استفاده نمود همچنین از آنجا که به کنترل رطوبت در بدن کمک می کند از این رو می توان از آن در دوخت لباسهای ورزشی استفاده نمود.

با گسترش کارخانه های نساجی نخ پنبه و نخ ابریشم ضخیم در انواع اصل و مصنوعی تولید شد پارچه های بسیاری از نخ پنبه تولید می شوند و مورد استفاده مردم قرار می گیرد در بسیاری از کشورها نخ پنبه را با انواع نخهای دیگر ترکیب می کنند و از آنها لباسهای گوناگون تولید می کنند که از مقاومت مناسبی برای فصول سرد سال برخوردار است.

از پرمصرف ترین و با اهمیت ترین نخها در صنعت نساجی نخ پنبه می باشد همچنین دارای رطوبت بسیار بالایی است و در هنگام استفاده از لباس از جنس نخ پنبه از احساس خوبی برخوردار می شوید همانگونه که می دانید نوزادان از جمله افرادی هستند که پوست بدن آنها بسیار ظریف و حساس می باشد و معمولا لباسهای آنها را از نخ پنبه تولید می کند همچنین در تولید حوله ها نیز از نخ پنبه استفاده می کنند شاید برایتان جالب باشد که دستمال کاغذیها را نیز از نخ پنبه تولید می کند از آنجایی که کیفیت خواب برای همه انسانها مهم می باشد و همه دوست دارند که در رختخوابی استراحت کنند که نرم و لطیف باشد نخ پنبه را در تولید کالای خواب نیز به کار می برند همچنین در انواع آب و هوا می توانید از لباسهای نخ پنبه استفاده کنید و از آنجا که آلرژی و ضد حساسیت می باشند اغلب لباسهای زیر از نخ پنبه تولید می شوند یک نوع استفاده جالب از نخ پنبه برای بستن انواع گونیها مانند برنج نیز استفاده می شود.

پارچه ترمه ابریشم فروش

برخی معتقد هستند که شروع ترمه بافی زمان صفویان بوده است اما برخی دیگر بر این باور هستند که زادگاه این پارچه کشمیر می باشد که بعد ها به ایران راه یافته است.

اما به جرات می توان گفت ذوق و سلیقه ایرانی ها در ظرافت و طرح های خیال انگیز پارچه ترمه ابریشم، بی نظیر می باشد.

همانطور که گفته شد شکوفایی این هنر در دوران شاه عباس صفوی می باشد و در آن دوران پارچه ترمه ابریشم به شهرت جهانی رسید که موجب شد این پارچه به یکی از محصولات صادراتی تبدیل شود.

لازم به ذکر است که امروزه بهترین روش خرید و فروش کالا ها به صورت اینترنتی می باشد چراکه این روش نسبت به روش های سنتی دارای مزایای زیادی می باشد.

شما در روش اینترنتی می توانید لیست مراکز فروش پارچه ترمه ابریشمی همچنین لیست قیمت آن را مشاهده و پس از آن با توجه به بودجه خود این محصول را تهیه نمایید.

هرچه تعداد رنگ و طرح بیشتری در ترمه به کار رفته باشد، آن ترمه نیز از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

به طور کلی قیمت مناسب ترمه ابریشم پتینه در برابر سایر پارچه ها موجب شده است که این پارچه گزینه مناسبی برای استفاده های مختلف در خانه ها باشد.

دستمال یزدی ابریشم طبیعی

یکی از ویژگی دستمال یزدی بزرگ استفاده به عنوان سفره بود و یابرای آوردن نان از نانوایی به منزل در داخل آن پیچیده می شد که باعث می شد تا خشک نشود و تازه به منزل برسد.

برای سلامتی خانواده پیشنهاد می شود از پارچه نخی برای خرید نان استفاده گردد تا از بروز سطان و مواد نفتی پیشگیری نماید.

همچنین برای تازه نگه داشتن سبزیجات در یخچال بهتر از این پارچه طبیعی به جای پلاستیک استفاده نمود.

یکی دیگر از کاربردهای دستمال نخی ریز در آشپزخانه خشک نمودن ظروف می باشد.

بعضی از افرادی که به دکوراسیون سنتی علاقه دارند در چیدمان منزل از دستمال ابریشمی اصل نیز استفاده می کنند.

کیفیت و قیمت دستمال یزدی ابریشمی اصل را از وزن آن می توان متوجه شد و هرچه تراکم بیشتری داشته باشد می تواند آب بیشتری به خود جدب کند و اندازه آن معمولا 65*65 سانتی متر می باشد که باید به این نکته توجه داشت که خرید را از پارچه فروشی معتبر انجام دهید تا محصول با کیفیتی را تهیه نمایید.

پارچه های ابریشمی دارای حالت کشسانی نبوده قبل و بعد از شستن آن تغییری در اندازه آن ایجاد نمی شود و بخاطر کیفیت بالایی که دارند بعد از مدتی در همان اندازه اولیه خواهند بود.

پست بعدی

اختلاف قیمت مصوب تخم مرغ با نرخ فروش/ یک شانه تخم مرغ چقدر است؟

چ آگوست 10 , 2022
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به مازاد عرضه، هر شانه تخم مرغ با نرخ مصوب درب مرغداری ۲۰ درصد اختلاف دارد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000