تنوع‌طلبی افراد از چه زمانی آغاز می‌شود؟

5fb77ca28cf2e_5fb77ca28cf31

یک متخصص روان‌درمانی در خصوص دلیل و زمان شروع تنوع‌طلبی در افراد توضیحاتی را ارائه کرد.

مرجان محمدیان درباره تفاوت های خیانت و تنوع طلبی اظهار کرد: در خیانت احساس فرد درگیر می‌شود و با علائم مانند توجه کم به همسر و یا توجه بیش از حد، محبت و باج دادن‌های عاطفی و مالی همراه است، اما در تنوع طلبی فرد از ابتدا رفتارهایی دارد که حتی همسر او آن‌ها را عنوان ویژگی شخص تلقی می‌کند مثلاً همسر فرد می‌گوید او از ابتدا با دوستانش بیشتر وقت می‌گذراند.

محمدیان گفت: مشکلات افراد تنوع طلب از دوران نوجوانی آغاز می‌شود و اگر والدین به موقع از این امر آگاه شوند می‌توانند از بروز مشکلات بیشتر پیشگیری کنند. برای مثال، افراد تنوع طلب در نوجوانی بسیار به دوستان خود اهمیت می‌دهند، سطح هیجانی بالایی را خواهان هستند و شروع به هنجار شکنی می‌کنند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دعوت عارف به سکوت‌سیاسی؛ الان زمان گله‌گذاری نیست

ج نوامبر 20 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلح نظام در توییتی نوشت: اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست. محمدرضا عارف در رشته توئیتی به موضوع کرونا و بحران سرمایه اجتماعی پرداخت. او نوشت: «امروز، بیش از گذشته مسائل اقتصادی و سیاسی به سلامت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000