بیانیه ضد ایرانی عربستان و اردن

اعتمادآنلاین|

عربستان و اردن در پایان سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به اردن و دیدار با ملک عبدالله دوم، پادشاه این کشور بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری العین، در بخشی از این بیانیه آمده است: دو طرف بر لزوم حمایت از تلاش های بین المللی در راستای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای و تضمین مسالمت آمیز بودن برنامه هسته ای ایران تاکید دارند.

دو کشور در این بیانیه همچنین بر ضرورت ایجاد منطقه‌ای خالی از سلاح هسته‌ای و عاری از تمام سلاح‌های کشتار جمعی تاکید کردند.

اردن در این بیانیه تاکید کرده است که "در تمامی گام‌های عربستان در راستای حفظ امنیت و ثبات و منافع خود"، به طور کامل در کنار این کشور خواهد ایستاد.

بر اساس این گزارش، ولیعهد عربستان عصر دوشنبه تور سفر منطقه‌ای خود که شامل مصر، اردن و ترکیه می‌شود را آغاز کرد.

وی قرار است عصر امروز راهی آنکارا شود.

پست بعدی

هوای امروز اهواز در وضعیت "خطرناک"

چ ژوئن 22 , 2022
اعتمادآنلاین| شهریار عسگری با اشاره به وضعیت هوای شهرهای خوزستان اظهار کرد: طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (اول تیرماه) شاخص کیفی هوای اهواز، ۳۲۹ میکروگرم، سوسنگرد ۲۶۷ و شوشتر ۲۰۸ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای اهواز "خطرناک" و وضعیت هوای سوسنگرد و شوشتر "بسیار ناسالم" […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000