توانمندسازی، حرفه‌آموزی و حمایت از خانواده‌های ⁧‫کودکان کار‬⁩ در دستور کار قرار دارد

اعتمادآنلاین|

علیرضا زاکانی عصر سه شنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: کودکان کاری که در سطح تهران دیده می‌شوند، نور چشم ما هستند و باید از این شرایط خارج شوند. در قالب یک طرح جامع، توانمندسازی، حرفه‌آموزی و حمایت از خانواده‌های ⁧‫کودکان کار‬⁩ را در دستور کار قراردادیم. معتقدیم از میان این کودکان می‌توانند افرادی ظهور کنند که در آینده طلایه‌دار جامعه‌ ما باشند.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: هیچ دستگاهی به تنهایی نمی‌تواند موضوع کودکان کار را ساماندهی کند. امیدواریم با حضور همه دستگاه‌ها و مشارکت مردم این رنج و غصه در تهران به پایان خود نزدیک شود.

در حال حاضر شهرداری تهران میزبان پنج هزار و ۵۴۱ کودک‌کار و یک هزار و ۲۰۰ کودک در معرض آسیب و آسیب دیده در ۲۷ مرکز پرتو و چهار مدرسه صبح رویش است.

تصویر توئیت زاکانی در خصوص کودکان کار

پست بعدی

به زودی توپخانه های هویتزر را به اوکراین ارسال می‌کنیم

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| کریستین لامبرشت، وزیر دفاع آلمان روز سه شنبه گفت آموزش نیروهای اوکراینی برای کار با توپخانه‌های هویتزر ساخت این کشور به زودی کامل می‌شود و قرار است بهره‌برداری از این سلاح‌ها آغاز شود. به گزارش ایرنا، به نقل از رویترز، اوکراین از غرب خواسته است تا توپخانه‌های بیشتر و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000