اعتراض شدید یک نماینده به وضعیت دارو / مردم چشم انتظار اقدام رئیسی برای بورس هستند

اعتراض شدید یک نماینده به وضعیت دارو / مردم چشم انتظار اقدام رئیسی برای بورس هستند

فارس نوشت:عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار بورس گفت: سرمایه‌های خرد مردم در بورس نابود شده و حالا چشم‌انتظار اقدام عملی دولت هستند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین درمجلس در بخش پایانی جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی اظهار داشت:دولت جناب آقای رئیسی قول داد که ثبات را به بازار سرمایه باز می‌گرداند؛ سرمایه‌های خرد مردم در بورس نابود شده است و سؤال این است که چه زمانی اقدام عملی می‌شود؟ مردم چشم‌انتظار هستند.

وی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت گفت: با وجود تامین ارز 4200 تومانی، مردم برای تامین دارو سرگردان هستند و داروهای موردنیاز آنها در بازار سیاه پیدا می‌شود.

سرمایه های مردم در بورس نابود شده است/ دولت اقدام عملی کند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبرهایی می‌رسد که در انبارهای سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی دارو وجود دارد، اما سازمان غذا و دارو اقدامی برای ترخیص آنها نمی‌کند.

نظری همچنین خطاب به وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: چه زمانی قرار است به این وضعیت آشفته بازار سامان دهید؟ چرا هر مغازه‌ای هر طور می‌خواهد به این مسأله ورود می‌کند؟

وی همچنین با انتقاد از تعلل و خودداری بانک‌ها به ویژه بانک کشاورزی در اجرا دستورالعمل امهال وام‌های کشاورزان آسیب‌دیده از خشکسالی گفت: مردم تحت فشار هستند و اینها می‌گویند چیزی به ما ابلاغ نشده است.

23216

پست بعدی

پای گاندو و سرجوخه به مجلس باز شد/ چرا زنان غیرمسلمان در صدا و سیما بی حجاب هستند؟

ی نوامبر 7 , 2021
ایسنا نوشت: نماینده مردم رودبار در انتقادی از صدا و سیما گفت که به نظر می‌رسد صدا و سیما در قالب ورود زنان بی‌حجاب به فیلم‌ها به دلیل مسلمان نبودن، به دنبال حساسیت زدایی نسبت به بی‌حجابی است. مهرداد گودرزوند چگینی در تذکری شفاهی با استناد به اصل ۳۰ قانون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000