رای اعتماد نمایندگان به وزرا مخفی است

 رای اعتماد نمایندگان به وزرا مخفی است

فارس نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رأی اعتماد به وزرای کابینه عصر فردا چهارشنبه سوم شهریورماه انجام می‌شود و رئیس جمهور نیز در زمان رأی اعتماد در مجلس حضور خواهد یافت و از کابینه خود دفاع خواهد کرد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: رأی‌گیری فردای مجلس درباره وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم با ورقه و به صورت مخفی انجام خواهد شد.

وی افزود: طبق بند ۳ ‌ماده ۱۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس رأی‌گیری در زمان رأی اعتماد باید با ورقه و با کارت و به صورت مخفی انجام شود. طرح مربوط به رأی‌گیری در زمان رأی‌ اعتماد از طریق سیستم به خاطر کرونا در حد پیشنهاد است و هنوز به قانون تبدیل نشده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: رأی اعتماد به وزرای کابینه عصر فردا چهارشنبه سوم شهریورماه انجام می‌شود و رئیس جمهور نیز در زمان رأی اعتماد در مجلس حضور خواهد یافت و از کابینه خود دفاع خواهد کرد. نمایندگان هفته آینده به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت و پس از یک هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه مجلس به مدت دو هفته جلساتش دایر خواهد بود.

۲۱۶۲۱۵

پست بعدی

پیام تسلیت سیدمصطفی محقق داماد برای درگذشت علامه محمدرضا حکیمی

س آگوست 24 , 2021
سیدمصطفی محقق داماد، در پیامی به مناسبت رحلت علامه محمدرضا حکیمی، نوشت: «جا دارد، امروز به استادمان جناب حکیمی بگوییم، ای استاد! سال‌ها برای تحقق عدالت علوی قلم زدی، سخن‌ها گفتی، خون دل‌ها خوردی، فریادها زدی. آیا به آرزویت رسیدی؟» به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله دکتر سیدمصطفی محقق داماد، با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000